Južnokorejska serija "Squid game"nastavlja da ruši rekorde gledanosti na Netflixu, a uticaj je ostavila i na shopping navike svojih gledaoca o čemu dovoljno govore novi podaci modnog pretraživača Lyst.
Pored toga i brojni psiholozi iznose svoje mišljenje i navode razloge zbog čega ova serija nije preporučljiva mlađima od 20 godina.
Serije poput "Daminog gambita", "Emili u Parizu" ili istorijske sapunice "Bridgerton" samo su neki od naslova koji su nakon emitovanja na Netflixu uspeli da pokrenu neke nove trendove na modnoj sceni.
To je ovoga puta pošlo za rukom južnokorejskoj seriji "Squid Game" u kojoj se ljudi u dugovima takmiče u bizarnom nizu igara za preživljavanje i novac.
U svega nekoliko dana od lansiranja na Netflixu, modni pretraživač Lyst zabežio je nagli porast pretraživanja komada koji se mogu videti i u seriji.
Najpopularnijim komadom među modnim kupcima pokazali su se slip-on modeli patika za kojima su pretrage skočile za 145%, dok su pretrage za trenerkama u retro stilu skočile za 97%.
Crveni kombinezoni takođe su zaintrigirali modne kupce (+62%), kao i bele majice s brojevima (+35%).
Slip-on patike američkog brenda Vans, a koji ih je i proslavio, sada su najtraženije, a potražnja za komadima u plavozelenoj boji iz nedelje u nedelju raste za 130%.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“