Rikardo Tisci prošle nedelje je po prvi put snimio kampanju torbi za modnu kuću Barberi, predstavljajući najnoviju Pocket torbu. Ova kampanja snimljena je pre nego što su na snagu stupile mere socijalnog distanciranja, a naglašava novu siluetu gde je akcenat na ženskoj snazi i lepoti. Inspiracija za kampanju dolazi ni manje ni više nego iz životinjskog carstva, a zvezda kamapanje je, naravno, Bela Hadid.
Kao i u svakoj kampanji, i u ovoj Bela izgleda fenomenalno dok pozira između skulptura divljih mačaka, a njen slobodan duh su sjajno uspeli da, kroz fotografiju, predstave Inez i Vinoodh. Tisci je rekao da su mu životinje oduvek bile kreativna opsesija i potpis, i da je bilo neverovatno videti kako je Bela ovo oživela kao pravi panter. Istakao je i da je ona od retkih koje imaju žestoku snagu i surovu ženstvenost koja savršeno oličava životinjski duh, te je zato i zaslužno ponela titulu glavne zvezde ove kampanje.
Pocket torba je prvi put predstavljena kao deo Tiscijeve kolekcije za jesen/zimu 2019. Torba dolazi u tri veličine, mini, srednja i velika, a cene počinju od 1.350 dolara pa naviše.
Kosa ti se ukovrdža i pokvari od vlažnosti? Ovo je vodič kako da je neguješ i stilizuješ tokom tih dana
Tretmani posle kojih više nećete koristiti puder i korektor: Stručnjaci otkrivaju kako do prelepog tena
Veliko pojačanje Kurir televizije
Glavnu boju jeseni nosićemo od glave do pete: 10 inspirativnih primera sa pisti i od modnih influenserki
Jedini koji se nije odrekao oca: Biološki sin Anđeline i Breda uhvaćen u javnosti, sestra bliznakinja mu se protivi