Rikardo Tisci prošle nedelje je po prvi put snimio kampanju torbi za modnu kuću Barberi, predstavljajući najnoviju Pocket torbu. Ova kampanja snimljena je pre nego što su na snagu stupile mere socijalnog distanciranja, a naglašava novu siluetu gde je akcenat na ženskoj snazi i lepoti. Inspiracija za kampanju dolazi ni manje ni više nego iz životinjskog carstva, a zvezda kamapanje je, naravno, Bela Hadid.


Kao i u svakoj kampanji, i u ovoj Bela izgleda fenomenalno dok pozira između skulptura divljih mačaka, a njen slobodan duh su sjajno uspeli da, kroz fotografiju, predstave Inez i Vinoodh. Tisci je rekao da su mu životinje oduvek bile kreativna opsesija i potpis, i da je bilo neverovatno videti kako je Bela ovo oživela kao pravi panter. Istakao je i da je ona od retkih koje imaju žestoku snagu i surovu ženstvenost koja savršeno oličava životinjski duh, te je zato i zaslužno ponela titulu glavne zvezde ove kampanje.

Pocket torba je prvi put predstavljena kao deo Tiscijeve kolekcije za jesen/zimu 2019. Torba dolazi u tri veličine, mini, srednja i velika, a cene počinju od 1.350 dolara pa naviše.