Rikardo Tisci prošle nedelje je po prvi put snimio kampanju torbi za modnu kuću Barberi, predstavljajući najnoviju Pocket torbu. Ova kampanja snimljena je pre nego što su na snagu stupile mere socijalnog distanciranja, a naglašava novu siluetu gde je akcenat na ženskoj snazi i lepoti. Inspiracija za kampanju dolazi ni manje ni više nego iz životinjskog carstva, a zvezda kamapanje je, naravno, Bela Hadid.
Kao i u svakoj kampanji, i u ovoj Bela izgleda fenomenalno dok pozira između skulptura divljih mačaka, a njen slobodan duh su sjajno uspeli da, kroz fotografiju, predstave Inez i Vinoodh. Tisci je rekao da su mu životinje oduvek bile kreativna opsesija i potpis, i da je bilo neverovatno videti kako je Bela ovo oživela kao pravi panter. Istakao je i da je ona od retkih koje imaju žestoku snagu i surovu ženstvenost koja savršeno oličava životinjski duh, te je zato i zaslužno ponela titulu glavne zvezde ove kampanje.
Pocket torba je prvi put predstavljena kao deo Tiscijeve kolekcije za jesen/zimu 2019. Torba dolazi u tri veličine, mini, srednja i velika, a cene počinju od 1.350 dolara pa naviše.
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših
Kako uštedeti na putovanja za praznike ove godine? Ovde pratite pad cena hotela i proći ćete 50% jeftinije
Otvorena je izložba Elle x L'Oréal Group: Pogledajte kolekciju fotografija "Lepota van okvira" u Francuskom institutu