Rikardo Tisci prošle nedelje je po prvi put snimio kampanju torbi za modnu kuću Barberi, predstavljajući najnoviju Pocket torbu. Ova kampanja snimljena je pre nego što su na snagu stupile mere socijalnog distanciranja, a naglašava novu siluetu gde je akcenat na ženskoj snazi i lepoti. Inspiracija za kampanju dolazi ni manje ni više nego iz životinjskog carstva, a zvezda kamapanje je, naravno, Bela Hadid.
Kao i u svakoj kampanji, i u ovoj Bela izgleda fenomenalno dok pozira između skulptura divljih mačaka, a njen slobodan duh su sjajno uspeli da, kroz fotografiju, predstave Inez i Vinoodh. Tisci je rekao da su mu životinje oduvek bile kreativna opsesija i potpis, i da je bilo neverovatno videti kako je Bela ovo oživela kao pravi panter. Istakao je i da je ona od retkih koje imaju žestoku snagu i surovu ženstvenost koja savršeno oličava životinjski duh, te je zato i zaslužno ponela titulu glavne zvezde ove kampanje.
Pocket torba je prvi put predstavljena kao deo Tiscijeve kolekcije za jesen/zimu 2019. Torba dolazi u tri veličine, mini, srednja i velika, a cene počinju od 1.350 dolara pa naviše.
KO JE SRPKINJA KOJA JE NADMAŠILA ANĐELINU DŽOLI? Beograđanka je drugi put zaredom na listi najlepših žena
"ULICE SU PUNE RUŽNIH, DEBELIH LJUDI" Slavna američka pevačica održala koncert u Beogradu pa ispljuvala SRBE
FOTOGRAFIJE ZBOG KOJIH SVI PITAJU KOLIKO GODINA IMA KARLEUŠA: Na mrežama "grmi", a uživo - "riba" ili ni B od BARBIKE?
ŽENI GOVORIO DA JE VOLI A IMAO 80 LJUBAVNICA: Gde je danas NAJLEPŠI GLUMAC koji je nestao nakon skandala sa maloletnicom
ISPRAĆAMO AVGUST NAJSENZUALNIJOM BOJOM MANIKIRA: Magnetno privlačna nijansa noktiju već je MUST po salonima