GENERACIJA Z U SUKOBU SA MILENIJALCIMA: Na TikToku vode raspravu o "MODNIM ZLOČINIMA" starijih generacija

U poslednjih nekoliko nedelja, mladi korisnici ove društvene mreže raspravljali su o trendovima koji su zastareli, koji više nisu cool i koji su sinonim za generaciju milenijalaca.

Shutterstock

Generacija Z osvrnula se na neke klasike u modnom i beauty svetu, gde drugde nego na TikToku. Ono čemu su se najviše zamerili jesu uski modeli farmerica i razdeljak sa strane, jasno objašnjavajući zašto ti trendovi više ne izgledaju dobro. 

Kada je reč o skini džinsu, sve je započelo kada je jedna tiktokerka napravila video o ovom modelu farmerki uz objašnjene "Skini džins jednostavno nije za mene, ali svako ima svoje", rekla je ona u videu, a zatim dala predloge kako stilizovati skini džins, savetujući da ih bacite, zapalite ili isečete jer jednostavno ovaj model nije za nošenje.

Sve je postalo viralno kada je tik-tokerka iza nadimka Lady Gleep napravila video u kojem između ostalog, kaže ''Dokažite mi suprotno, ali mislim da ne postoji osoba na svetu kojoj bolje stoji razdeljak sa strane nego razdeljak na sredini''.

Ona je takođe pokrenula i #MiddlePartChallenge u kojem ljude izaziva da pokažu kako im pristaje razdeljak na sredini, kako bi dokazala svoju teoriju. Ipak, milenijalci, odnosno generacije rođene između 1981. i 1996. se ne daju pokolebati u svojim modnim uverenjima. Umesto toga, pokrenuli su urnebesne debate na društvenim mrežama. Jedan od videa možete da pogledate OVDE.

Olivier Le Moal / Panthermedia / Profimedia 

U jednoj od niza šaljivih objava na ovaj izazov koji je pokrenula tik-tokerka je  pisalo ''Ako ste pogledali ovaj video, znači da ste došli na "OldTok", mesto gde nosimo razdeljak po strani i uske farmericice visokog struka''.

Neki pripadnici generacije Z shvatili su ovo ozbiljno i napravili mnoštvo videa kako bi milenijalcima "pomogli" razumeti koje su farmerke in, a koje out.

Rasprava se nastavila i na Twitteru gde su mnogi korisnici napisali da su i oni sami zapravo nosili razdeljak po sredini dok su bili mlađi, jedan od tvitova je glasio: ''Čitam o tome kako generacija Z mrzi milenijalce zbog načina na koji nose razdeljak u kosi, kao da razdeljak po sredini nije deo naše milenijalske baštine na koju smo ponosni.'' 

Takođe, predstavnici generacije Z proglasili su i najveće trendove. Kad je reč o pantalonama, to su modeli sa nogavicama ravnog kroja, a kad su u pitanju frizure umesto razdeljka sa strane sad je moderan razdeljak po sredini.

Shutterstock 

Koji je zaključak cele rasprave? Zahvaljujući cikličnosti mode, trendovi dolaze, odlaze i ponovno se vraćaju. Najbolji primer je razdeljak po sredini koji je bio popularan sedamdesetih i devedesetih godina, kao i razdeljak po strani koji se nosio osamdesetih pa ponovno nakon 2010. godine. Farmerke kakve su se nosile sedamdesetih i osamdesetih godina prošlog veka ponovno imaju veliki uticaj na jeans modu.