Za dobar parfem nije uvek potrebno dati mnogo novca. Da, lepo je imati originale, ali pojedini mirisi mogu koštati i po nekoliko stotina evra, što nije opcija koja odgovara svima.
Srećom, brojni brendovi razvili su svoje verzije kultnih parfema od kojih su mnoge dobile statuse kultnih, baš kao i originali po kojima su nastali. Mi smo izdvojili jeftinije alternative za trenutno najpopularnije parfeme, a čije se cene kreću od 1.290 do 8.000 dinara.
Good Girl Carolina Herrera - Deep Garden, 1.990 rsd
Kayali Vanilla - Zara Supreme Vanilla, 1.290 rsd
Baccarat Rouge 540 - Armaf Club de Nuit Untold, 7.200 rsd
Tiziana Terenzi Kirke - Zara Tender Amber, 1.290 rsd
Xerjoff Erba Pura - Zara Amber Fusion, 2.590 rsd
Georgio Armani Armani My Way - Zara Sublime Epoque, 1.290 rsd
Paco Rabanne Lady fabulous - Fabulous Sweet, 1.999 rsd
Pročitajte još: PARFEM KOJI SU NAJFATALNIJE DEVOJKE PREDUGO ČUVALE KAO TAJNU: Mirisno savršenstvo zbog kog će momci poludeti za vama
CoCo Mademoiselle from Chanel - Club de Nuit Woman, 7.800 rsd
La Belle Jean Paul Gaultier - Zara Sultry Pear, 2.590 rsd
Angels' Share - Khamrah Lattafa, 6.000 rsd
Si Giorgio Armani - Zara Oriental, 1.390 rsd
Black Opium - La Rive Touch, 1.045 rsd
Gucci Flora - Tuberose Zara
Burberry Her - Zara Go Fruity
Yves Saint Laurent Black Opium - Avon Femme Eau de Parfum
Dior J'adore - The Body Shop Indian Night Jasmine, 2.990 rsd
Montale Intense Café - Zara Rose Gourmand, 2.590 rsd
Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i propisima Zakona o javnom informisanju i medijima.
Bonus video:
Izvor: Wanted J. S.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“