Online kupovina u svetu je zastupljenja odavno, a sve više uzima maha i kod nas, a najčešće se na taj način kupuje garderoba.
Kada je šminka u pitanju nekako smo navikli na parfimerije i one silne testere pomoću kojih lako nađemo nijansu koja nam odgovara, bilo da se radi o puderu, karminu rumenili ili pak senci za oči.
Donosimo vam savete uz koje ćete jenostavno moći da kupite i svoje omiljene beauty proizvode u udobnosti svoje fotelje, a uliko ih se budete pridržavali sigurni smo da nećete kupiti "mačku u džaku".
1. Odaberite web šopove koji imaju ponudu koja vam se sviđa i povoljnu poštarinu (Douglas, L’Occitane i Avon su odlični po tom pitanju).
2. Dodajte proizvode u korpu, ostavite ih 24 sata, a potom je opet otvorite i zapitajte se treba li vam sve to i da li želite zaista to sve (znate onaj slučaj kada krenete u drogeriju po samo jednu stavr, a izađete sa punom kesom kozmetike).
3. Guglajte ime proizvoda i nijansu + reč “swatches” da biste videli kako određeni make up izgleda na različitim tonovima kože.
4. Naučite beauty vokabular. Illuminating, plumping i brightening znače slično, a to je “sjajno, blistavo”. Zato ako imate masnu kožu, za vas su reči kao što su matte, long-wear ili water-resistant. “Mica” u prevodu znači “brdo šljokica.”
5. Recenzije na web šopovima nisu nužno tačne pa istražite šta kažu jutjuberi.
6. Kad kupujete puder, male su šanse da će vam trebati ružičasti podton. Neutralno ili žućkasto je sigurnije.
7. Dobro istražite sve opcije, možda nađete akciju baš za ono što vam treba.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“