Poznate zvezde često su inspiracija mnogim ženama kada je reč o modi, šminki i frizuri.
Web stranica Tajmeeli analizirala je upite za pretraživanje na engleskom jeziku od Guglovih korisnika širom sveta u poslednjih dvanaest meseci kako bi odabrali najpopularnije frizure.
Pogledajte u nastavku čije frizure su trend...
1. mesto: Bili Ajliš
Prema ovim rezultatima uvjerljivo prva je 19-godišnja zvezde Bili Ajliš, čija je frizura tako prošle godine pretražena oko 188.400 puta! Talentovana Amerikanka čiji su zaštitni znak baggy odeća i neobična crno-zelena kosa promenila je svoj imidž i postala platinasta plavuša. Samo u poslednjih 12 meseci bilo je oko 60.000 pretraživanja pojma 'zelena kosa Bili Ajliš'. Jedno je sigurno: neobična pevačica nas je nadahnula da budemo odvažniji i kad su u pitanju frizure.
2. mesto: Selena Gomez
Na zasluženom drugom je bivša teen zvezda, a danas uspešna glumica i pevačica Selena Gomez sa svojom raskošnom kosom. Ova 29-godišnjakinja takođe nije nesklona eksperimentima: od šiški iz 70-ih, do cool stilova iz 90-ih na njoj svaka frizura izgleda sjajno. Stoga ne čudi što je zaštitni znak mlade zvezde, njena tamna kosa, u poslednjih godinu dana pretražena čak 175.200 puta! S ukupno 51.600 pretraživanja posebno za 'kratka frizura Selene Gomez'.
3. mesto: Arijana Grande
Glumica Arijana Grande nalazi se na trećem mestu: njena je frizura u poslednjih dvanaest meseci pretražena ukupno 170.400 puta! I to uprkos činjenici da je najpoznatija po svojoj prepoznatljivoj frizuri: visokom repu.
Možda je upravo zbog toga termin 'Ariana Grande s puštenom kosom' pretraživan oko 34.800 puta. Sudeći po svemu, čini se da bi svi hjeli znati kako ova 28-godišnjakinja izgleda kad skine rep.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“