Glumica Dženifer Aniston frizurom iz Prijatelja zarazila je dobar deo svetske ženske populacije, a sad je odlučila da podeliti tajnu svoje svilene "grive" sa svetom.

Nakon što je protekle nedelje najavila novu liniju proizvoda za kosu na Instagramu, na stranici brenda koji je nazvala "LolaVie" otkrila je i prvi proizvod - preparat za lakše raščešljavanje kose. Brend nosi Jenniferin nadimak "Lola" kao i etiketu veganskog i "cruelty-free2 proizvoda.

Inače, proizvod koji je označen kao veganski ne sadrži sastojke životinjskog porekla. U ovu kategoriju spadaju supstance kao što su to npr. želatin, holesterol ili kolagen.

Druga kategorija obuhvata sastojke poput meda, pčelinjeg voska ili mleka. Pojam veganskog proizvoda najčešće se koristi za proizvode koji uopše ne sadrže sastojke životinjskog porekla. Što ne mora da znači da veganski proizvodi nisu testirani na životinjama.

Prema tome veganski proizvod nije uvek cruelty-free proizvod. Postoje mnoge fabrike koje nude veganske kozmetičke proizvode koji su ujedno i cruelty-free proizvodi. Oni uvek imaju sertifikat koji to potvrđuje . Isto tako, postoje sertifikati za veganske proizvode, piše Ecco Verde.

S druge strane, "cruelty free" proizvodi su oni kod kojih se ni u kojoj fazi razvoja proizvoda ne sprovode eksperimenti na životinjama. Proizvod može biti cruelty-free, dok istovremeno ne mora biti veganski.

Tako proizvod koji nije testiran na životinjama može sadržati mleko ili med. Dženifer je u razvoj brenda bila uključena od razvoja proizvoda do kreativnih smernica i rešenja.

Shutterstock, Youtube nekad i sad

Njen brend se temelji na prirodnim sastojcima, uključujući, između ostalog, čia semenke, limun i ceramide na bazi povrća, a ne sadrži konzervanse, sulfate, gluten, i paraben.

Cena proizvoda za lakše raščešljavanje kose je 25 dolara, odnosno 2.400 dinara i navodno povećava sjaj kose i sprečava njeno lomljenje. Pored ovog proizvoda, Dženiferin brand uključuje i losione za telo, proizvode za lice, nokte i telo, gelove za tuširanje i kupke.