Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

SAVETI ZLATA VREDNI: Kako da budete PRODUKTIVNI ako radite od kuće

Većina nas je prošla rad od kuće ili mu se sada praća, te postoji svest o tome koliko je teško odražati fokus pri ovom načinu rada. Iz tog razloga, delimo sa vama savete za produktivnost pri radu od kuće.

  Izvor: Unsplash

Napravite kućnu kancelariju

Jednu sobu ili kutak doma pretvorite u kancelariju - uredite sto tako da naliči onom iz kancelarije vaše firme. Postavite sliku porodice, držač za hemijske, notes i laptop. Ovo će vam pružiti vizuelni momenat prave kancelarije, te nećete imate televizor ili druge stvari koje odvraćaju pažnju pri ruci ili ispred vas. Takođe, presvlačenje u regularnu odeću umesto ostajanja u pidžami takođe možete biti od pomoći.

Povezane vesti

Postavite granice sa ukućanima

Ukoliko ne živite sami, potrebno je da postavite granice sa svojim ukućanima. Ovo znači da postavite osnovna pravila drugima koji žive u vašem domu o tome šta mogu, a šta ne smeju da rade dok vi radite. Postavljanje jasne razlike između slobodnog vremena i radnog vremena obezbediće visok nivo vaše produktivnosti, te ćete ostati fokusirani. Ovo je posebno važno za roditelje koji rade kod kuće, a deca su tu. Pružajući jasne smernice o tome gde mogu da se igraju i koliko puta ćete im tokom dana biti na raspolaganju za interakciju, pomoći će vam da radite sa manje ometanja. 

Ubacite se u (doslednu) rutinu

Jedan od najboljih načina da počnete produktivno da radite od kuće i razvijete zdrave radne navike je ulaženje u rutinu i držati pri istoj. Baš kao i rad u tradicionalnoj kancelariji, trebalo bi da imate redovno i dosledno radno vreme. Podesite alarm da ne se ne biste uspavali i odlučite u koje vreme ćete početi raditi (ovo važi naravno za one sa fleksibilnim radnim vremenom), kada ćete ručati i kada ćete prestati da radite za taj dan. U početku može biti teško, ali vremenom će vam svakodnevna rutina rada od kuće postati navika i pomoći vam da se usredsredite na posao tokom dana. Popularne aplikacije poput Habit-a i Productive-a su takođe sjajni alati za praćenje ciljeva i postavljanje podsetnika dok nove navike ne postanu rutina.

Napravite listu prioriteta

Popišite šta je to što morate odmah da uradite, a šta možete i kasnije u toku dana ili sutra. Napravite listu svih taskova koje morate obaviti, a zatim ih numerišite po važnosti. Lista će vam pomoći da ostanete koncentrisani i posvećeni obavljanju svakodnevnih zadataka. Ali pri njenom sastavljanju, morate realno da procenite šta možete da postignete u jednom danu. 

Pravite pauze

Važno je da napravite pauze tokom radnog dana zbog održavanja mentalne higijene i zdravlja. Umesto da sedite za svojim stolom i gledate Youtube ili listate Instagram, napustite svoj radni prostor i provedite vreme sa porodicom, pročitajte nešto što nije vezano za posao ili izađite u šetnju napolje, vozite bicikl i uživajte u suncu (ako je sunčan dan).

Možda će vas zanimati...

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije