Hana Hadžiavdagić Tabaković postala je poznata zbog burnog života, a danas je jedna od najuspešnijih influenserki u regionu.
Rođena je u Sarajevu 1984. godine, a trenutno živi i radi u Zagrebu, nakon što se 2011. godine udala za Tarika Tabakovića.
Hana je završila Fakultet političkih nauka u Sarajevu, a u medije je dospela tako što je jedna hrvatska televizija snimila prilog o njoj koji je podigao prašinu u medijima, a zahvaljujući burnom životu postala je i prava Instagram zvezda.
Manje je poznato da je Hana sa svojim ocem trenirala skijanje kao i da se punih sedam godina bavila ovim sportom, ali kako e bila nemirnog karaktera, nije imala strpljenja da u tome istraje i postane uspešna sportiskinja.
Rešila je da je javnost upozna u pravom svetlu, pa je 2008. godine učestvovala rijaliti emisiji "Farma". Hana je na "Farmi" izdržala 11 sedmica i kako sama kaže, izašla je bogatija za jedno novo iskustvo.
Imala je burnu prošlost, neretko je viđana po klubovima i splavovima, a neko vreme je i sama organizovala žurke vikendima na kojima su viđene brojne javne ličnosti.
Zbog provokativnih izjava povezivali su je i sa poznatim devojkama u regionu, a ona je sve iznenadila kada je priznala da je šest meseci bila u vezi sa pripadnicom lepšeg pola.
"Imala sam devojku. Bile smo u vezi šest meseci. Nekad sam bila biseksualka. Kad si mlad sve treba probati. Sad sam našla muža koji mi po svemu odgovara", rekla je Hana medijima svojevremeno.
Danas Hana kaže da je na neki način neobično konkurisala za svoj prvi posao na televiziji jer se pojavila u emisiji "Red Carpet" na TV "Nova", kada je predstavljena kao razuzdana parti devojka, a dobila je i nadimak "bosanska Paris Hilton".
Hanina odskočna daska za karijeru na televiziji bilo je njeno pojavljivanje na filmskom festivalu u Sarajevu gde ju je primetio urednik TV "Nova" i dao joj predlog da radi emisiju zabavnog karaktera u kojoj bi davala savete devojke kako da uz malo posla dobro žive. Prihvatila je ponudu, a zbog projetka se preselila u Zagreb gde je na emisiji radila tri meseca, posle čega je počela da radi emisiju "Red Carpet" gde je i ostala pune četiri godine.
Ona se nije zaustavila na televizijskoj i novinarskoj karijeri, pa je svoj uticaj na društvenim mrežama iskoristila kako bi osnovala svoju marketinšku firmu koja se zove "Opet najljepša", a ovaj haštag koristi i na svom Instagram profilu gde reklamira mnoge brendove, usluge salona, hotela i slično i tako zarađuje velike sume novca.
Danas uz sebe ima tim profesionalaca - fotografa, šminkera i frizera, što nas i ne čudi, jer Hana sa gotovo svakom objavljenom fotografijom zarađuje novac i tako uvećava svoj bankovni račun.
Inače, Hana ima preko 600.000 pratilaca i veoma je uticajna na mrežama.