Novi spot pop pevačice naišao je na bezbroj komplimenata, a sve zahvaljujući jedinstvenim vajbom kojim pesma "Divlja" odiše. U ovom spotu Saru Jo možemo videti kako visi na lancima, zatim kako izvodi zahtevne pokrete na "krvavom podu", a sve to u kostimima od lateksa u sado-mazo stilu.
Kombinaciju zavodljivosti i umetnosti u korak su pratili atraktivni kostimi iza čijeg rada stoji dizajnerka Tijana Pavlov koja tvrdi da Sara Jo nije ispoštovala dogovor.
"Za snimanje spota 'Divlja' Sare Jo, koju lično ne poznajem, ustupili smo oko 15 različitih proizvoda Metatron brenda, harnesa i ostalih ručno rađenih aksesoara od kože koji čine dominantni stilski element kostima kroz ceo njen video spot", napisala je Tijana i dodala:
"Do dana današnjeg, potpisani su svi osim Metatrona. Uz insistiranje mnogih zajedničkih prijatelja da se naglasi da to bude učinjeno, kojima sam zahvalna na ponuđenoj pomoći, mi smo odlučno zamolili svakog od njih da to ne učine.", rekla je Tijana.
Nadovezala se dizajnerka na prethodno i prozvala pevačicu Saru Jo za neprofesionalnost.
"Dakle, ostaje nejasno, koju mentalnu širinu treba da dosegnem da bih pojmila razlog iz kog bismo mi kojima je Metatron čisto posao ustupili tek onako kostim za komercijalni angažman estradne ličnosti Sare Jo, ako ne iz obostrane koristi... Evo, ne znam. Potpis i/ili tag je pre svega lepo vaspitanje, pa onda profesionalnost u našem poslu", poručila je dizajnerka.
Sara Jo još uvek nije komentarisala tvrdnje dizajnerke, a da li će to učiniti ostaje nam da vidimo.
Svet poznatih nadohvat ruke. Sve goruće teme, aktuelna dešavanja i najsočniji tračevi na jednom mestu. Pridruži se Viber zajednici ŽIVOT POZNATIH i budi u toku svakog dana!
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“