Taman pomislimo da Kardi Bi ne može više da nas iznenadi, kad... padne joj još neka "brilijantna" ideja na pamet, kojom svet bukvalno ostavi ostavi u neverici.
Džaba pare, džaba slava - kad ne odustaje od svog striptiz "stila". Ako se to što nosi uopšte i može nazvati stilom.
Ali, ruku na srce, pa zar smo stvarno očekivali da će reperka išta da promeni? Pre nego što je u petak, 5. februara izašao njen novi spot za pesmu "Up", najpre su svi bili šokirani izdanjem na Instagramu, gde je Kardi bila gotovo potpuno naga, a telo joj je bilo izlepljeno stikerima sa lančićima. Nagoveštaj katastrofe, kako su mnogi komentarisali tada (ne računamo one koji su hvalili njenu liniju, iako, priznajemo, jeste sredila kilažu).
A onda je izašao "Up", a nama su oči ostale zaslepljene neverovatnom količinom kiča, šunda, i neukusa. I posle pet dana, ne prestaje da se priča o onome što je nosila (ako se to uopšte i može nazvati odećom), a ovi autfiti su izazvali najviše pažnje.
U ovoj sceni, Kardi je obukla prilagođeni grudnjak u pastelno plavoj boji sa konusima od pliša, i uparila ih sa šortsem sa dubokim strukom od istog materijala dizajnerke Rei Ortiz. Mnogi pratioci su njen brushalter uporedili sa modelom koji sje svojevremeno za Madonu uradio Žan Pol Gotje.
Sledi scena u zlatnoj školjki, u kojoj pevačica nosi barokni korset sa dezenom koji nalikuje porcelanskim saksijama, a takođe nosi asesoare za prste, noge dizajnerke Džojs Spakman.
Kada je u pitanju "grobljanski" autifit, ovde imamo mnogo toga: Lobutinke na nogama, kristalni korset Abrahama D. Levije, šešir sa crnim ružama po meri Sare Sokol Milineri i minđuše Lilian Šalom.
Belu "Rolls-Royce haljinu" sa Merilin Monro rukavicama po meri sa bodljama, potpisuje Frančesko Murano. Kristalna ogrlica je Laurel DeVitt AKA "Kraljica lanca i metala".
Stigli smo možda do najšokantnije scene. Jedan pogled na scenu sa šampanjcem, i nemoguće je da ne primetite prozirni plastični komad dizajnerke iz Amsterdama, Esme Wagemans. Cipele su Džesika Rič.
Ovaj crni kožni S&M steynik, delo su dzajnera iz Los Anđelesa, Brajana Hernsa. Autfit je kombinacija Dženet Džekson i TLC- jevog "LEft Eye".
Dakle, svaki od komada za sebe su sjajni, ali kada ih ne bi kombinovali na ovaj način. Ipak, čini se da KArdi ne haje za komentare. Svaka reklama je dobra reklama, njen je moto, a ostaje da vidimo čime će nas još iznenaditi kraljica "treša".
Pročitajte OVDE vesti koje smo izdvojili za vas
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših