Brend koji već duže vreme uspešno kreira autentičnost, dok poručuje da sa njegovim prozvodima svako može da se identifikuje, ugostio nas je na Huawei New Product Launch Eventu. Nismo imali ništa protiv da se ušuškamo u takvo gostoprimstvo.
Prisustvovali smo rađanju novog ekosistema proizvoda koji nude besprekorno AI iskustvo. Huawei je definitivno destinacija worldwide napredne tehnologije i jasne povezanosti sa lifestyle segmentom.
Organizaciju celokupne manifestacije uokvirila je posebna energija Huawei ekipe. Predstavnici ovog brenda pokazali su nam Istanbul iz neočekivanog ugla. Hedonizam je bojio svaki dan, druženje i dobru atmosferu.
Zamislite da ste na obali grada gde su se spajale civilizacije, rađale legende, ispisivale najrazličitije priče… I da sedite u poznatom restoranu Roka, na terasi, tik uz čuveni Bosfor. Dok u vazduhu svi prisutni osećaju istoriju.
A onda se, praćeni blistavim osmesima domaćina, preselite u istanbulsku Volkswagen Arenu gde je Huawei prikazao svoje inovativne uređaje, najlakši telefon sa ekranom na preklop Mate Xs 2, laptop računar MateBook D16 i 16s, prvi tablet sa E-Ink ekranom MatePad Paper, nove članove porodice pametnih telefona – nova Y70 i nova Y90 i Huawei FreeBuds Pro 2.
Sve ove prozvode, zaključak je redakcije Wanted, podržava nadaleko poznata istina: Style is a way to say who you are without having to speak.
Čini nam se da Huawei uzdignute glave hoda ka svojim misijama. Direktno, pokazao nam je svoju očiglednu povezanost sa kvalitetnim ličnim stilom. Bili smo u konceptu, gde se uvek nudilo više.
Za kraj, učestvovali smo u čuvenom Nusr-Et performansu i akrobacijama kuvara koji je svoje restorane pretvorio u priče za prepričavanje. Huawei je uspeo, naš je iskren utisak, da kreira događaj koji na savremen način gleda na život, radeći upravo na tome da njihovi novi proizvodi dodaju novu dimenziju našem životnom stilu.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“