ELLE ACTIVE TALKS, konferenciju posvećenu osnaživanju žena i jačanju njihovog položaja u društvu, i ove godine obeležio je razgovor o aktuelnim izazovima, fenomenima i dešavanjima koja su imala značajan uticaj na ženska prava i glas.
Održan u Narodnom muzeju, događaj je okupio preko 200 žena - od mladih studentkinja, preko uspešnih preduzetnica i aktivistkinja, a među učesnicama su bila imena poput Dragane Ognjenović, Miljane Nešković, Brane Antović, Jelene Riznić, Aleksandre Lalić, Dunje Jovanić, Aleksandre Bezmarević i mnogih drugih, dok je konferenciju otvorila glavna i odgovorna Teodora Bogdanović.
Prijatelji događaja bili su Avon, Lindex, Comma, Techno novi brend pametnih telefona i Lidl, a neke od žena sa vodećih pozicija u ovim kompanijama takođe su učestvovale u panelima na teme feminizma, ravnopravnosti i ženskog preduzetništva.
Teme panela
Panel “Položaj žena: od tradicije do savremenog doba” vodila je novinarka i aktivistkinja Brana Antović u dijalogu sa Miljanom Nešković, novinarkom i autorkom podcasta "Snaga uma", Aleksandrom Lalić, modnom dizajnerkom, Jelenom Riznić, sociološkinjom i aktivistkinjom kolektiva "Ženska solidarnost", Jelenom Radunović, marketing menadžerkom kompanije Comma i Unom Milić, aktivistkinjom kolektiva "Feminizam je za svakoga". One su analizirale tradicionalna tumačenja i uloge žena, protekla dešavanja u Srbiji i promene koje se sporo, ali snažno i glasno dešavaju u našem društvu.
Radionicu "Kako prebroditi traumu?" vodila je psihoterapeutkinja Ana Perović podsetivši nas na značaj osvešćivanja i procesuiranja emocija, te ukazavši na važne mehanizme i tehnike u borbi protiv stresa, anksioznosti i traume. Kompanije Lindex i Avon istakle su poražavajuće statistike kada je u pitanju statistika obolelih od raka dojke u našoj zemlji, pozvale na redovne preventivne preglede, i predstavile svoje programe koji imaju značajan doprinos angažovanosti ovoj temi.
Radionicu o self-marketingu vodila je Dunja Jovanić, influenserka i osnivačica brenda “BÉBÉ”, koja je sa publikom podelila inspirativnu priču o svojim počecima, prvim koracima, ali i važnim lekcijama koje je spoznala na putu do uspeha.
Poslednji panel pod nazivom “Preduzetnica si, da li možeš sve?” moderirala je preduzetnica i influenserka Tijana Mandić u razgovoru sa Draganom Ognjenović, modnom dizajnerkom, Aleksandrom Bezmarević Stević, influenserkom i digital creatorkom, Jovanom Antić, osnivačicom brendova "Koozmetik" i "Malo", te Natašom Silađi, osnivačicom lokalnog brenda vina "Alhemija" koji se nalazi u Lidl ponudi. One su se osvrnule na svoje izbore, ključne momente, te poslovne filozofije i tajne, ali i istakle sve sistemske probleme sa kojima se preduzetnice u Srbiji i dalje susreću.
Na kraju konferencije, publika je učestvovala u aktivaciji kompanije Tehno koja je ovom prilikom darivala mobilni telefon.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“