Da li su to uspomene iz prošlosti kada ste svoju omiljenu čokoladu delili sa simpatijom iz klupe ili sa najboljim drugom, ili je to onaj momenat kada se vratite kući nakon napornog dana, odlomite kockicu i pustite da vam se polako topi u ustima dok vam se osmeh polako vraća na lice, a stres odlazi kao rukom odnet?
I jednoj i drugoj situaciji zajednički je osećaj sreće koji vas preplavi dok jedete vašu omiljenu poslasticu, jer je Milka sa razlogom već 121 godinu jedan od najvoljenijih brendova čokolade.
I to nije tek tako! Od prve čokolade napravljene davne 1901. godine, pa sve do danas, brend je ostao veran misiji korišćenja najkvalitetnijih sastojaka, ali i osluškivanju želja svojih potrošača.
Baš iz tog razloga, kompanija Milka rešila je da nakon 25 godina donese nešto potpuno novo i stvori svoju najnežniju čokoladu koja će vas osvojiti na prvu kockicu.
Zamislite samo: više kakaa i kakao putera, kremastija tekstura i čokoladniji ukus koji će vaš užitak u popularnoj poslastici učiniti još potpunijim. Upravo je to odlika nove Milke sa poboljšanom recepturom u kojoj ćete moći da uživate već od ove jeseni.
Ali, to ni izbliza nije sve. Da li ste znali i da sam izgled kockica utiče na ukus? Zato se spremite i za novitete po ovom pitanju jer su one sada zaobljenije, što dokazano poboljšava doživljaj prilikom konzumacije proizvoda i doprinosi još intenzivnijem osećaju topljenja čokolade u ustima.
Ne smemo zaboraviti ni na Lilu, poznatu ljubičastu kravicu koja će se prvi put, osim na ambalaži, pojaviti i na jednoj od kockica čokolade, u još modernijem izdanju.
Međutim, i pored svih ovih novina, jedna stvar se nikada ne menja i uvek ostaje ista - posvećenost korišćenju pažljivo odabranih i najkvalitetnijih sastojaka i načelima održivog poslovanja.
Jer Milka nije samo čokolada, već je godinama posvećena ne samo proizvodnji poslastica najnežnijeg ukusa, već i misiji da širi nežnost i povezuje ljude. Briga o zajednici i životnoj sredini, jedan su od glavnih prioriteta brenda koji za proizvodnju svojih poslastica koristi kakao iz „Cocoa Life“ programa održivog uzgoja kakaa koji sprovodi kompanija Mondelēz International, kao i dobro poznato 100% alpsko mleko koje se nabavlja sa malih porodičnih farmi smeštenih u srcu Alpa.
Zato ove jeseni nemojte propustiti priliku da probate novu Milku i da dopustite da vas preplavi talas nežnosti koji će vas odvesti na najlepše čokoladno putovanje.
Dominiraće ulicama: Ove udobne farmerke jedini su model koji vam treba ove jeseni
8 dekor trendova za jesen: Osvežite prostor šik i modernim detaljima koji ne koštaju mnogo, a daju wow efekat
Svet je dirnut najnovijim fotografijama teško bolesnog Brusa Vilisa: Sve ređe izlazi iz kuće, sad uhvaćen u kolima
Tri znaka da neko gaji simpatije prema vama, ali se trudi da to sakrije: Jedna stvar na društvenim mrežama baš intrigira
Ako su vam nokti krhki i lomljivi, izbegavajte ove proizvode: Umesto toga koristite ove hranljive kreme