Da li su to uspomene iz prošlosti kada ste svoju omiljenu čokoladu delili sa simpatijom iz klupe ili sa najboljim drugom, ili je to onaj momenat kada se vratite kući nakon napornog dana, odlomite kockicu i pustite da vam se polako topi u ustima dok vam se osmeh polako vraća na lice, a stres odlazi kao rukom odnet?
I jednoj i drugoj situaciji zajednički je osećaj sreće koji vas preplavi dok jedete vašu omiljenu poslasticu, jer je Milka sa razlogom već 121 godinu jedan od najvoljenijih brendova čokolade.
I to nije tek tako! Od prve čokolade napravljene davne 1901. godine, pa sve do danas, brend je ostao veran misiji korišćenja najkvalitetnijih sastojaka, ali i osluškivanju želja svojih potrošača.
Baš iz tog razloga, kompanija Milka rešila je da nakon 25 godina donese nešto potpuno novo i stvori svoju najnežniju čokoladu koja će vas osvojiti na prvu kockicu.
Zamislite samo: više kakaa i kakao putera, kremastija tekstura i čokoladniji ukus koji će vaš užitak u popularnoj poslastici učiniti još potpunijim. Upravo je to odlika nove Milke sa poboljšanom recepturom u kojoj ćete moći da uživate već od ove jeseni.
Ali, to ni izbliza nije sve. Da li ste znali i da sam izgled kockica utiče na ukus? Zato se spremite i za novitete po ovom pitanju jer su one sada zaobljenije, što dokazano poboljšava doživljaj prilikom konzumacije proizvoda i doprinosi još intenzivnijem osećaju topljenja čokolade u ustima.
Ne smemo zaboraviti ni na Lilu, poznatu ljubičastu kravicu koja će se prvi put, osim na ambalaži, pojaviti i na jednoj od kockica čokolade, u još modernijem izdanju.
Međutim, i pored svih ovih novina, jedna stvar se nikada ne menja i uvek ostaje ista - posvećenost korišćenju pažljivo odabranih i najkvalitetnijih sastojaka i načelima održivog poslovanja.
Jer Milka nije samo čokolada, već je godinama posvećena ne samo proizvodnji poslastica najnežnijeg ukusa, već i misiji da širi nežnost i povezuje ljude. Briga o zajednici i životnoj sredini, jedan su od glavnih prioriteta brenda koji za proizvodnju svojih poslastica koristi kakao iz „Cocoa Life“ programa održivog uzgoja kakaa koji sprovodi kompanija Mondelēz International, kao i dobro poznato 100% alpsko mleko koje se nabavlja sa malih porodičnih farmi smeštenih u srcu Alpa.
Zato ove jeseni nemojte propustiti priliku da probate novu Milku i da dopustite da vas preplavi talas nežnosti koji će vas odvesti na najlepše čokoladno putovanje.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“