Normalnom čoveku koji zna sva slova i ne plaši se knjige teško je da se otme utisku da su današnji postovi na društvenim mrežama, zapravo, pokušaji da se piše poezija. Naravno, ima tu svega i svačega, ali ideja da se uz malo reči, asocijativnim nizovima, emocionalnim nadražajima i slikama izazove kod čitaoca neka spoznaja ili osećanje, zapravo je u osnovi ideja poezije.
Videvši da danas bukvalno svako barem jednom dnevno pokušava da napiše pesmu (post na bilo kojoj društvenoj mreži), pesnici, koji su do juče smatrani književnom kategorijom pred izumiranjem, rešili su da se ujedine pod heštegom #PjesmeMeNikadNeNapuštaju, odnosno #poemsneverleaveme, ili #StihiMenyaNeOstavlyayut, i pokažu svetu kako se to ozbiljno radi.
Činjenica je da je poezija, zapravo, književni žanr najbliži današnjim komunikacijskim potrebama: kratak, intuitivan, brz i sa poentom. Ipak, iz nekog razloga ona je skoro zaboravljena. Kažu da je stvar u marketingu.
Pa, ako je to uzrok, onda bi ovaj potez trebalo da vrati pesnike među zvezde.
Kako urediti malo kupatilo tako da ima 2x više prostora: Element iz kuhinje sklanja 70% nepotrebnih stvari
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu