Popularna influenserka i blogerka Tamara Kalinić ušla je u Top 10 influensera 2021. godine, na kojoj je, prema Launchmetrics.com, zauzela sedmu poziciju.
Tamara Kalinić ne krije koliko je srećna i ponosna na to što se njeno ime nalazi među velikim imenima u svetu mode, u kom su velike modne i kozmetičke kuće iskoristile utiacjne ljude i njihov marketinški potencijal tokom godine koja je na izmaku.
- Objavljeni su top influenseri koji vode na listi luksuzne mode i lepote - poručila je naša influenserka na Instagramu.
U Top 10 su ušle Lena Mahfouf, Ema Čamberlein, Ksenia Adonts, Lea Elui, Leoni Han, Mariele Marero, Kjara Feranji, Gabriel Kaunesil i Valeria Lipovetski.
- Poslednjih godina, influenseri sa svojim vernim pratiocima postali su glavni fokus #fashion, #beauty i #luxury brendova u njihovim marketinškim naporima da poboljšaju učinak - stoji u objavi top liste koja se na ovaj način Tamari zahvalila na besprekornoj saradnji.
Podsećamo, Tamara se 2019. godine našla i na listi 100 najuspešnijih influensera Velike Britanije, koju je objavio magazin "Sunday Times", a tada je bila na 21. mestu.
Inače, dok je studirala na Farmaceutskom fakultetu u Engleskoj, Tamara Kalinić je odlučila da pokrene svoj blog pod nazivom "Glam&Glitter", što se i dogodilo pre deset godina. Danas je jedna od najboljih influenserki širom sveta, koja broji 1,2 miliona pratilaca na Instagramu, dok na Jujtubu ima više od 290 hiljada sabskrajbera.
Tamara prikazuje svoja svakodnevna modna otkrića i objavljuje izveštaje sa glamuroznih modnih događaja. Često na svom blogu objavljuje svoje izbore u kupovini, kao i na Instagramu i Jutjub kanalu. Ona je ambasador stila za luksuzne modne brendove kao što su Bottega Veneta, Louboutin i Emporio Armani.
Kako se navodi, zaradila je 681 hiljada dolara prema MIV (Media Imact Value) 2021. za Bottega Veneta. Osim toga što je ambasadorka luksuznih brendova, lansirala je sopstveni brend naočara pod nazivom "So Shady".
Media Impact Value je vlasnički algoritam koji je kreirao Launchmetrics za merenje uticaja svih medijskih plasmana i pominjanja u različitim "Voices" u industriji mode, luksuza i lepote. Koristeći MIV kao referentnu metriku, brendovi mogu da vide (u monetarnom smislu) pažnju koju privlače poznate ličnosti i uticajni ljudi koji nose kreacije i da uporede strategije uspeha na tržištima.
Uporedne mogućnosti znače da brendovi mogu da uporede svoje performanse sa konkurentima, kao i da pregledaju strategije da bi razumeli koji kanal ili tip medija imaju bolji učinak ili gde može doći do poboljšanja.
O Tamari Kalinić je pisao i "Dejli Mejl" koji ju je stavio na listu žena sa najskupljim torbama. Influenserka je jednom prilikom želela da stavi tačku na priče o tome da li su joj roditelji pomogli da ostvari uspešnu karijeru.
- Kada sam počela da se bavim ovim poslom, roditelji mi nisu pomagali finansijski. Kada sam prvi put otvorila blog, uložila sam svega 10 dolara i kupila domen sajta. Sestra je kupila kameru i slikala me. To je sve što ti je potrebno za ovaj posao. U to vreme sam radila kao farmaceut i trošila celu svoju platu na avio-karte i putovanja na modne revije.
Obično sam spavala kod drugarice na putovanjima i radila dan i noć dok nisam na kraju mogla da dam otkaz i posvetim se potpuno blogovanju - istakla je Tamara na svom Instagramu.
Više fotografija Tamare Kalinić pogledajte u galeriji u nastavku: