Nije nam strano da vrhunski luksuzni brendovi svako malo vole da uzburkaju javnost nečim potpuno neupotrebljivim u svojoj kolekciji. Nedavno je Louis Vuiton to uradio sa setom za poker od 24.000 dolara, a Hermes je napravio štap za pecanje od neverovatnih 10.000 dolara.
Sada Gucci pokušava da proda ono što je u osnovi plastična kutija nalik na kantu za led, pod okriljem strukturiranog dizajna koji podseća na vintage kutije za ručak. Da li izgleda dobro u kombinaciji sa ovim otmenim opisom? Nažalost ne!
Ova torba inspirisana kutijom za ručak, koja prikazuje mladog dečaka i njegovu mačku kako slasno jedu kolače, izgleda simpatično, ali za priloženu cenu niko je pri zdravoj pameti ne bi izabrao. Naime, cena ove male kutije za ručak iznosi zapanjujućih 3.100 dolara.
Da li biste se radije šepurili unaokolo sa ovom vintage torbicom ili biste radije za taj novac potražili vanvremenske komade kakve gucci obično nudi?
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“