Lurdes Lola Leon, ćerka pop ikone Madone, novo je lice prolećne kolekcije dizajnera Marka Džejkobsa, koja slavi eklekticizam i individualni pristup ličnom stilu. Američa kompanija objavila je niz fotografija kolekcije na kojima je Leon u jarkim bojama i dezenima, a kolekcija Mark Džejkobs nije prvi „izlet“ Madonine ćerke u svet mode.
Bez obzira što je Lola dominirala u novoj modnoj kampanji, fanovi su joj zamerili što ni za potrebe reklame nije izdepilirala dlake ispod pazuh.
“Fuj, zašto to radi?”, “Ona i Bela Torn pod ruku”, “Nadam se da nema dlake i na nogama”, “Prelepa je u svakom smislu”, komentarisali su ispod slika koje je Lurdes objavila na svom profilu na Instagramu.
Iz poznate modne kompanije su se oglasili i objasnili zbog čega su baš Madoninu ćerku odabrali za zaštitno lice nove kampanje.
“Mark ima dugogodišnju istoriju sa Madonom i zato je za nas imalo smisla da angažujemo Lolu da bude zaštitno lice naše kampanje, jer ona savršeno uklapa mladalački duh i beskompromisni osećaj individualnosti koji su ključni za ovaj mladalački izraz brenda”, poručili su iz kompanije.
Podsetimo, Madonina ćerka već godinama unazad prkosi standardima, zbog čega je čvrsto odlučila da se ne depilira i ima tamne dlake po rukama, leđima i ispod pazuha.
Najmodernije patike za prelazno vreme: Zaboravićete na popularne modele, a idealne su za kišu
Kako da nikada više ne kupite komad odeće koji nećete nositi? 5 saveta stilista koji će vam uštedeti novac
Korektor koji prekriva kao tečni puder, a košta manje od 500 din: Podloga za svačiji džep ispod koje koža diše
Poznati muškarci koji su kasno postali očevi: Rekord drži 84-godišnjak, a tu je i njegov kolega kog žene vole
Stoje svakoj ženi: Pronašli smo farmerke koje ćemo nositi celu jesen, a koštaju samo 1.500 dinara