Lurdes Lola Leon, ćerka pop ikone Madone, novo je lice prolećne kolekcije dizajnera Marka Džejkobsa, koja slavi eklekticizam i individualni pristup ličnom stilu. Američa kompanija objavila je niz fotografija kolekcije na kojima je Leon u jarkim bojama i dezenima, a kolekcija Mark Džejkobs nije prvi „izlet“ Madonine ćerke u svet mode.
Bez obzira što je Lola dominirala u novoj modnoj kampanji, fanovi su joj zamerili što ni za potrebe reklame nije izdepilirala dlake ispod pazuh.
“Fuj, zašto to radi?”, “Ona i Bela Torn pod ruku”, “Nadam se da nema dlake i na nogama”, “Prelepa je u svakom smislu”, komentarisali su ispod slika koje je Lurdes objavila na svom profilu na Instagramu.
Iz poznate modne kompanije su se oglasili i objasnili zbog čega su baš Madoninu ćerku odabrali za zaštitno lice nove kampanje.
“Mark ima dugogodišnju istoriju sa Madonom i zato je za nas imalo smisla da angažujemo Lolu da bude zaštitno lice naše kampanje, jer ona savršeno uklapa mladalački duh i beskompromisni osećaj individualnosti koji su ključni za ovaj mladalački izraz brenda”, poručili su iz kompanije.
Podsetimo, Madonina ćerka već godinama unazad prkosi standardima, zbog čega je čvrsto odlučila da se ne depilira i ima tamne dlake po rukama, leđima i ispod pazuha.
5 namirnica koje brže tope masnoće na stomaku: Plan ishrane obećava smanjenje struka za 18cm za 6 nedelja
Kako uštedeti u supermarketu? Planiranje, skriveni popusti i kuponi - 8 saveta koji će vam napuniti džepove
Bela Hadid snimila video kako postiže prirodan izgled šminkom: Sve nanosi prstima, a u ovome je glavna caka
Najbolja krema sa kolagenom: Briše tragove starenja i bore u trenu i idealna je za sve žene iznad 25 godina
Ovih 9 džempera odgovara svim ženama sa većim grudima: Moderni krojevi u kojima se osećaju ugodno ceo dan