Od uspona Y2K estetike do iščekivanog filma "Barbie" redateljice Grete Gervig, najpoznatija lutka na svetu postala je modnom muzom godine.
Opsesija modnog sveta komadima u pink boji objedinjenih u barbiecore estetici rezultirala je ogromnim prodajnim uspehom, prema navodima modnog sajta Lyst.
Nakon što su ovoga juna svjtlo dana ugledale fotografije Margo Robi sa seta filma "Barbie’, pretrage za ružičastim komadima na Lystu su porasle za 416 posto, ali australijska glumica nije bila najveći pokretač barbiecore trenda već italijanska modna kuća Valentino.
Njen kreativni direktor, dizajner Pierpaolo Piccioli, jarko ružičastoj posvetio je celu haute couture kolekciju, a nakon što je debitirala na modnoj pisti, pretrage za ružičastim komadima brenda Valentino porasle su za 152 posto, a celokupna kolekcija generisala je 76, 9 miliona pregleda na TikToku.
Zahvaljujući navedenom estetiku barbiecore Lyst je proglasio najvećim trendom godine.
S druge strane weird girl estetika, odnosno estetiku 'čudne devojke', ove je godine postala vladaricom TikToka.
Crpeći inspiraciju iz različitih estetika, izgled ‘čudne devojke’ zamagljuje granicu između vrućih trendova nudeći novo značenje modnom maksimalizmu.
Hashtag #weirdgirl dostigao je brojku od 308 miliona pregleda na TikToku, što dovoljno govori o popularnosti ove estetike među pripadnicima generacije Z kao najbrojnijim korisnicama ove društvene mreže.
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših