Kako je prošle godine najavila ćerka osnivača Zare i vlasnika Inditexa, Marta Ortega Perez, 1. aprila je preuzela upravljanje najvećim distributerom jeftine mode.
Samo nekoliko sati nakon što je postala najmoćnija žena u svetu konfekcije, ovu veliku dužnost proslavila je na venčanju prijatelja u španskoj Plasenciji.
Iako u svakodnevnom životu preferira jednostavna izdanja, najčešće i basic boja, u svečanim prilikama ćerka jednog od najbogatijeg čoveka na svetu modu shvata kao igru, te ne beži od riskantnih komada koji prenose duh aktuelnih trendova.
Zapravo se Marta Ortega može često videti u kombinacijama koje su stvorene od komada s potpisom high street brendova njenog oca, ali isto tako i u skupocenim dizajnerskih komada.
U društvu supruga Karlosa Torete, najmoćnija đena u svetu konfekcije je privukla pažnju svojim stajlingom u maniru color-blocking tehnike, što je postigla kombinovanjem narandžaste haljine i plavog ogrtača sa dodatkom džepova.
Pomenuta haljina sa dizajnom ruske kragne izdvojila se pletenim detaljima koji su sezali do bokova, a ovaj chic efekat pokazao se kao jedan od omiljenih detalja Marte Ortege još kada je ponela trendi braon pletenu tuniku preko midi haljine.
Da bi stvorila kontrast i pružila notu originalnosti, ceo stajling je zaokružila svetloplavim ogrtačem, minimalističkim modelom čistih linija bez vidljivih revera i dugmadi.
Aksesoari poput kožnih rukavica u boji cigle i minijaturne verzije Hermes torbe Kelly pomogli su joj da njen outfit naiđe na brojne pozitivne komentare koji se su naročito odnosili na papuče sa visokom potpeticom prekrivene kristalima.
Marta svoj stil obično gradi na paroli "manje je više", a kako to zapravo izgleda pogledajte u nastavku:
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“