Danas vam predstavljamo Ivana Pejdića, osnivača brenda Flame Furniture koji je za prvi broj magazina Wanted! pričao o razvojnom putu svoje fabrike, kao i šta mu je bilo najteže...
Kako biti autentičan u svetu dizajna enterijera?
Ideja o nastanku i ciljevima kompanije proistekla je upravo iz želje da stvorimo dizajn i produkciju proizvoda koji izlaze iz ponude prosečnih proizvođača naših prostora. Naš koncept želi da zadovolji i premaši ciljeve vrhunskih proizvodnji širom sveta, tako da sebi postavljamo visoke standarde. Ti standardi se ogledaju u izboru i obradi materijala, estetskim vrednostima, savremenom dizajnu i postojanosti krajnjeg produkta. On na kraju mora da sadrži i „wow“ efekat, tj. da ostavlja utisak estetske novine vrhunske izrade.
Dosta pažnje polažete obnovljivim i domaćim izvorima, fair trade-u... Koliko je zahtevno da te koncepte učinite konstantnim delom poslovanja, a ne samo marketinškim alatom?
Vrhunski ciljevi zahtevaju i velika ulaganja, u raznim sferama poslovanja. Naše polazište je uvek bio dobar tim, počevši od vrhunskih majstora, koji su morali da zadovolje uslov ogromnog iskustva u poznavanju materijala, kao i obrade materijala. Takođe, jako cenimo zaposlene koji su spremni da u svakom trenutku pronađu pravo rešenje problema, da idejom i proaktivnošću sudeluju u nastanku krajnjeg produkta. Oduvek smo voleli da budemo tim, gde svako ima pravo da doprinese visokoj funkcionalnosti proizvoda. Jako cenimo svačije iskustvo i učimo jedni od drugih. Jedino tako mislimo da je moguće napraviti proizvod koji je vrhunski u svakom smislu – estetskom i funkcionalnom, postojan i vanvremenski.
Kada je reč o materijalu koji koristimo, nabavljamo ga isključivo od licenciranih dobavljača sirovina, najvećim delom koristimo materijale sa naših prostora, kao i vrste iz uvoza (npr. zingana, ebanos, bubinga...), kojima unosimo dozu egzotike i uklapamo se u vrhunske savremene koncepte svetskog dizajna. Ali, Flame Furniture Inc. kombinuje materijale u izradi i dizajnu proizvoda, i to: drvo, metal, staklo, kamen, beton, epoksidnu smolu, kerok ili bilo koji drugi, po zahtevu kupca ili tržišta. S obzirom na sve pomenute materijale, naš tim zapravo čine stručnjaci iz različitih oblasti, arhitekture, dizajna i primenjenih umetnosti, koji daju onu pravu dozu magije na proizvodima.
Kako je tekao razvojni put tvoje fabrike?
Nemam baš vremena sve da vam ispričam, ali put do posla kojim se trenutno bavim je išao od srednje dizajnerske škole, DIF-a, skejtbordinga i dugogodišnjeg nomadskog života gde sam bio u prilici da se upoznam sa različitim kulturama i savremenim svetskim vrednostima estetike, kao i da upoznam svog prijatelja i sadašnjeg partnera, Zorana Stajića, sa kojim sam bio u prilici da ideju pretvorim u delo. Naša firma je sublimacija svih naših životnih iskustava i fascinacija, pretvorenih u produkciju art & dizajn proizvoda.
Šta je najlepši aspekt tvog posla, a šta najteži?
Najlepši aspekt mog posla je uspešno završen projekat, na koji smo svi ponosni, kao i zadovoljna mušterija. A najteži aspekt brzo zaboravim...
Kakve poruke muškarci šalju kada im se žena sviđa? 10 znakova da sa vama želi da bude u vezi
KADA 5G MREŽA STIŽE U SRBIJU?
Serumi sa retinolom koje žene obožavaju: Odabrali smo 3 koja stvarno održavaju mladalački izgled kože
Zaboravite na sve ostale, ove čizme su #1: Pronašli smo crne modele za jesen već od 3.000 dinara
Najkremastije olovke za jesen koje menjaju svaki ruž: Uz njih će vam usne izgledati punije i sočnije