PARFEM KOJI JE POSTAO NAJPRODAVANIJI NA SVETU: Intezivan i moćan, na koži ostaje ceo dan, a ima i zavodljivu moć

Najprodavaniji parfem na svetu trenutno je Dior Sauvage koji je s trona pomerio ženske mirise

Shutterstock

Prepoznatljivi Diorov miris Sauvage postao je najprodavaniji parfem na svetu, uključujući i muške i ženske mirise.

Avantura je počela 2015., izvanrednom kreacijom Francoisa Demachyja, koji je tada stvarao parfeme za Dior i odlučio se za živahne i bogate note narandžee bergamota i puderastih i drvenastih nota. Intenzivan i moćan miris bogat je sirovim materijalima koji su iznenadili i osvojili obožavatelje šisrom sveta. Sauvage Universe podeljen je na četiri dela, koji se razlikuju po intenzitetu.

Senzualan i misteriozan Sauvage Sauvage Eau de Toilette, Sauvage Parfum uglađenog šarma i Sauvage Elixir, koji je sofisticiran i jak. Elixir je poseban po tome što pomera granice po koncetraciji parfema u mirisu.

Parfem se prvi put na tržištu pojavio još pre nekoliko godina, tačnije 2015. i od tada je jedan od omiljenih mirisa mnogima. Ostvario je veliki uspeh, a dašak svežine koji unosi osvojio je čini se čitav svet.

To je priča o fenomenu Diorovog muškog mirisa koji je po prvi put u 2021. uspeo da osvoji titulu najprodavanijeg parfema na svetu. Do sada su prvo mesto bez izuzetka u istoriji parfema uvek zauzimali ženski mirisi.

Njegov pobednički položaj znači da se u 2021. godini svake tri sekunde prodala jedna bočica Dior Sauvage parfema. 2021. Dior Sauvage otvorio je vrata i novoj generaciji Diorovih parfema, sledeći održivi put. Bočice ovog parfema 100% se mogu ponovo napuniti. Dior Sauvage od samog je početka bio uspešan i tražen miris. Dve godine nakon lansiranja, 2017., postao je tržišni lider u Engleskoj i Italiji, za muške i ženske mirise zajedno.

Prošle godine dostigao je mesto najprodavanijeg parfema u Sjedinjenim Američkim Državama, dok je istovremeno rastao u prodaji i u Francuskoj. Ove brojke simbolizuju uspešnu priču koju može stvoriti samo neko poput Diora. Diorova avantura se nastavlja, i jedva čekamo da vidimo i pomirišemo novi Diorov miris.

Inače, zaštitno lice ovog Dirovog parfema je Džoni Dep, a kako strani mediji prenose, bočica ovog parfema, koja košta više od 160 dolara, proda svake tri sekunde i to sve zahvaljujući Depu koji se pre nekoliko meseci našao u žiži interesovanja zbog suđenja sa bivšom suprugom.

 A u galeriji u nastavku teksta pogledajte koje letnje mirise preferiraju Srpkinje: