Početkom prošle godine bili smo zaluđeni savetima za negu kože, dok je druga polovina donela povratak crvenih tepiha i tako probudila želju za isprobavanje novih frizura i stilova šminkanja.
Uz sve to, mnošto lansiranja proizvoda slavnih brendova doprinelo je da poznate dame podele svoja iskustva i savete, ali i pored mnoštvo korisnih recenzija, provukle su se i one koje su naišle na podsmeh javnosti.
Izdvojili smo 7 najupečatljivih koji bolje da se nisu dogodili jer su poznate zvezde zbog njih bili žustro kritikovani.
1. Gvajnet Paltrov nanosi kremu za sunčanje kao hajlajter
Sećate li se kada je Gvajnet za Vogue podelila neke izrazito neobične i opasne savete za lepotu? U slučaju da ste ga zaboravili, glumica je podelila svoju rutinu nege kože od 900 dolara 'manje je više' - uključujući deo u kojem koristi kremu za sunčanje kao hajlajter.
U videu ga je štedljivo utapkala samo na nos i jagodice, objašnjavajući kako nije baš neka ljubiteljka SPF i da ga nanosi samo "tamo gde sunce stvarno udara". Bilo je stvarno nepromišljeno. I netačno. I ljudi su osudili savete iv ovog videa, pogotovo dermatolozi.
2. Džej Lo nas uverava da je njena tajna lepe kože maslinovo ulje
Dženifer Lopez lansirala je JLo Beauty i pokušala nas uveriti da njena koža izgleda ovako savršeno zbog korišćenja maslinovog ulja i pozitivnih afirmacija. Otprilike joj niko nije poverovao (nadamo se), ali, zaboga, bar je pokušala.
U intervjuu za The Daily Mail rekla je: "Nikad do danas nisam koristila botoks... Ja nisam ta osoba. Nemam ništa protiv toga da ljudi to rade, to jednostavno nije moja stvar. Ja više volim prirodan pristup nezi kože, ali želim da moji proizvodi deluju", rekla je. Zatim je usledio odgovor na sugestiju da koristi kozmetičke injekcije: "Oprosti, dušo, ne, nikad nisam koristila botoks i filere. Ovo je ono što koristim, nadam se da ćete uživati. Takođe dobro raspoloženje i veselo srce pomaže." Umesto invazivnih zahvata, Lopez je rekla da je maslinovo ulje "tajna koju je koristila tokom godina jer stvarno deluje."
3. Svi na TikToku koriste lubrikant kao prajmer
Ovo je bila stvar koja je postala viralna na TikToku. U jednom trenutku je bilo zaista previše videa u kojima korisnici razmazuju lubrikant na lice i niko nije znao zašto, ali su svejedno to činili. Trik je u osnovi uključivao ljude na TikToku koji su zamenili svoje uobičajene (čitaj: profesionalne) prajmere s bočicom lubrikanta.
@seananthonyv LUBE AS PRIMER?! #seananthony#makeupfyp#beautytips#makeup#viralmakeup#makeuphacks#beauty#mua#lifehack#lubeprimer♬ Monkeys Spinning Monkeys - Kevin MacLeod & Kevin The Monkey
4. Brend za negu kože "Ljubazna nauka" Elen Dedženeris
Elen Dedženeris, dugogodišnja voditeljka "Ellen" šoa, koja je najavila kraj svoje emisije zbog skandala s maltretiranjem zaposlenih, prošle godine je lansirala brend za negu kože. Svima je zasmetao naziv brenda "Ljubazna nauka". Objašnjavajući ime, Elen je rekla: "Zovemo je ljubazna nauka jer je ljubazna prema životinjama, ljubazna je prema vašoj koži, ljubazna je prema planeti i ljubazna je prema vašem novčaniku. Dakle, sve je ljubazno." Iako je s jedne strane dobro videti kako Elen stvara više prostora u lepoti za žene starije od 50 godina, s druge strane, to nije bio najbolji izbor imena s obzirom na njenu neljubaznost prema ljudima koji su radili na njenom šou i prijavili je za mobing.
5. Šej Mičel i nega kože u 58 koraka
Glumica Šej Mičel podelila je svoju rutinu nege kože od 58 koraka s Vogue-om. Ne ulazeći u sve proizvode koje koristi, nakon što je nanela serum za čišćenje i koristila ledeni roler, zvezda serije "Slatke male lažljivice" nastavila je da nanosi ukupno šest maski za lice. Sve odjednom. Dve je nanela ispod očiju i jednu na čelo - pre nego što ih je prekrila maskom za celo lice i dodala još jednu na bradu. Zatim je stavila još jednu masku na celo lice, "kako bi sve ostalo povezano". Konačno, završila je proces maskiranja maskom za grudi od 24 karatnog zlata. Sve zajedno, samo maske su je koštale celo bogatstvo.
Bilo je to preterano, a internet ju je apsolutno osudio zbog bespotrebnog rasipanja. Jedna osoba je napisala: "Stavila je sve te maske i sve obrisala i stavila sve te nove slojeve hidratantne kreme. Vreme... trud.... novac... Nikad nisam videla ovakvu rasipničku rutinu." Ne znamo da li je glumica pokušala sve nasmejati ili zabaviti, ali iskreno - bilo je otprilike 54 koraka previše.
6. Kristin Kavalari i bolji je prljav beauty blender od čistog
Kada je Glamour ove godine intervjuisao TV voditeljku i spisateljicu Kristin Cavallari i pitao da izdvoji beauty pravilo koje je zapravo loše, rekla je "pranje beauty blendera za lice". Dodala je: "Očito bismo ih trebali prati često, ali ja svoje ne perem tako često jer zapravo mislim da kad sunđerčić nije čist, pomaže da se sve bolje stopi. Možda je to odvratno, ali...". Bilo kako bilo, stručnjaci očito kažu da bi svoje kozmetičke četkice i sunđere trebalo prati jednom nedeljno.
7. Advent kalendar vredan 1140 dolara ispunjen nalepnicama
Limitirano izdanje Chanel No.5 advent kalendara za 1140 dolara je verovatno jedan od najskupljih adventskih kalendara na tržištu. Dakle, očekuje se da je ispunjen prilično dobrim poklončićima, zar ne? Međutim, neko na TikToku po imenu je objavio niz videa na kojima otvara i pregleda sadržaj kutija Chanel adventskog kalendara kako bi video da li je vredan pompe.
Iako su njeni početni dojmovi bili prilično pozitivni (neke od kutija sadržale su kozmetičke proizvode u punoj veličini), kako se recenzija nastavljala, postajala je sve bizarnija. Na primer, dok otvara kutiju broj devet, pronalazi paket nalepnica, dok kutija broj osam sadrži vrećicu za nakit bez ičega unutra. Ostali predmeti uključivali su crnu narukvicu s žicom s plastičnim 'voštanim' pečatom s oznakom 'CC' i privremene tetovaže.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“