Prelepa Brazilka Kamila Koeljo spada u OG jutjubere. Ona je svoju influensersku karijeru počela pre tačno 10 godina. Prvobitno se bavila isključivo beauty sadržajem ali sada je uveliko i u svetu mode te je vrlo uticajna u obe industrije. Trenutno je prati skoro 9 miliona pratilaca na Instagramu!
Svoj prvi brend, modnu liniju je lansirala pre godinu dana. Međutim, sada nam je predstavila novu kreaciju prema kojoj gaji veliku strast jer je vezana za kozmetiku, njenu prvu ljubav. Kamila je, logično, lansirala beauty brend koji je nazvala Elaluz.
Kamila se između ostalog odlučila na interesantan potez. Umesto cele linije, ona je lansirala samo 2 proizvoda. Kaže da je želela da se fokusira na proizvode koje smatra herojima, a ne na celu liniju i mi je potpuno podržavamo. U pitanju su proizvodi za usne. Jedan je Lip & Cheek Stain za koji veruje da je ima savršenu nijansu crvene. On daje bogatu boju vina koja stoji dobro na svakom tenu.
Drugi proizvod 24k Lip Therapy koji može da se koristi kao noćna maska za usne. Kamila je opsednuta maskama za negu usana. Želela je da napravi laganu formulu koju može da nosi i tokom dana a da je ne oseća. Oba proizvoda poseduju ekstrakte i ulja brazilskih biljaka.
Svi proizvodi su veganski, bez glutena i imaju Cruelty Free Bunny sertifikat. Proizvode možete kupiti na elaluz.com (koju uskoro kreće i sa internacionalnim šipingom) i net-a-porter.com sajtu.
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših