Prelepa Brazilka Kamila Koeljo spada u OG jutjubere. Ona je svoju influensersku karijeru počela pre tačno 10 godina. Prvobitno se bavila isključivo beauty sadržajem ali sada je uveliko i u svetu mode te je vrlo uticajna u obe industrije. Trenutno je prati skoro 9 miliona pratilaca na Instagramu!
Svoj prvi brend, modnu liniju je lansirala pre godinu dana. Međutim, sada nam je predstavila novu kreaciju prema kojoj gaji veliku strast jer je vezana za kozmetiku, njenu prvu ljubav. Kamila je, logično, lansirala beauty brend koji je nazvala Elaluz.
Kamila se između ostalog odlučila na interesantan potez. Umesto cele linije, ona je lansirala samo 2 proizvoda. Kaže da je želela da se fokusira na proizvode koje smatra herojima, a ne na celu liniju i mi je potpuno podržavamo. U pitanju su proizvodi za usne. Jedan je Lip & Cheek Stain za koji veruje da je ima savršenu nijansu crvene. On daje bogatu boju vina koja stoji dobro na svakom tenu.
Drugi proizvod 24k Lip Therapy koji može da se koristi kao noćna maska za usne. Kamila je opsednuta maskama za negu usana. Želela je da napravi laganu formulu koju može da nosi i tokom dana a da je ne oseća. Oba proizvoda poseduju ekstrakte i ulja brazilskih biljaka.
Svi proizvodi su veganski, bez glutena i imaju Cruelty Free Bunny sertifikat. Proizvode možete kupiti na elaluz.com (koju uskoro kreće i sa internacionalnim šipingom) i net-a-porter.com sajtu.
Osvetnički povratak Adrijane Lime: U javnosti je razapinjali, a posle 6 godina svima očitala lekciju
Jedina svetla boja kose koja je #1 ove jeseni u salonima: Izgleda top na ženama i od 25+ i od 45+ godina
Poznati koji su odrasli u siromaštvu, a sada žive u luksuzu: Neki su napustili školu i spavali na stanicama
Prijavite se za „Lepa&Srećna“ konferenciju „Zdravlje žena Srbije“! Saznajte sve o prevenciji i lečenju raka dojke
3 evropska grada za jesenje putovanje: Od bivše prestonice masovnog turizma do najveće pretnje Kopenhagenu