Ova godina biće zapamćena po više stvari, nekim lepim ali i nekim manje lepim. Svedoci smo da su se prethodnih meseci desile razne promene i zaokreti, a Covid-19 uticao je i na menjanje naših potreba i navika. A pošto govorimo o kozmetičkoj sceni, proizvodi i brendovi koji su je obeležili, određeni su pokazatelj težnji kojima ova industrija stremi u budućnosti.
Danas smo izdvojili 5 proizvoda koji su ženama svakodnevno pomagali da reše one sitne probleme i postignu izgled kakav žele.
Evo koji su to proizvodi lansirani ove godine i postigli zaista veliki uspeh kod korisnica, a ujedno bili ocenjeni i kao jedni od najboljih.
Dyson Corrale pegla za kosu
Najskuplja presa za kosu na svetu koja je ove godine definitivno zadobila pažnju svih. S obzirom da znamo koliko Dyson ulaže u istraživanja, kao i činjenicu da poseduje najnovije tehnologije, ovaj proizvod se pokazao kao nešto što vredi uloženog novca.
L'Oreal Paris Magic Root sprej za pokrivanje sedih
Kako su se frizerski saloni prisilno zatvorili još u proleće, kada je počeo karantin, svi smo posegnuli za brzim i jednostavnim rešenjima. Kako bi žene sakrile svoj izrastak, počele su da koriste sprejeve u boji, i upravo je ovaj L'Oreal završio na listi najpopularnijih.
Fenty Skin Hydra Vizor Invisible Moisturizer SPF 30 krema
Pre svega, lansiranje linije za negu kože koju je Rijana sprovela u delo je bio potpuni bum ove godine. Ali ako nas pitate da izdvojimo jedan proizvod onda je to sigurno ova krema sa SPF30 faktorom zaštite. Ona je lagana, ne ostavlja beli trag a ima i dopunjivo pakovanje koje smanjuje otpad.
The Ordinary Aha 30% + BHA 2% sredstvo za piling efekat
Zahvaljujući videima na TikTok mreži, The Ordinary nije uspevao da proizvede dovoljne količine ovog sredstva u odnosu na popularnost koju je doživeo. Ovaj proizvod nije nov ali ova godina je dokaz koliko je sjajan i pruža moćne rezultate, nalik onim koje možete dobiti posle kozmetičkog tretmana.
Charlotte Tilbury Pillow Talk Push Up Lashes maskara
Njen kultni karmin koji nosi naziv Pillow Talk je sada postao deo cele linije proizvoda, čiji je poslednji član upravo ova maskara. Poseduje "tubing" formulu, ne mrlja se, daje duge i razmaknute trepavice. Nije čudo što je na listi čekanja bilo čak 45 hiljada ljudi samo 7 dana nakon lansiranja u agvustu.
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših