Ponovno otvaranjanje beauty salona, spa centara i kozmetičkih parfimerija usred COVID-19 pandemije je postavilo pregršt izazova pred nas. Mnogi biznisi, koji zahtevaju blizak kontakt sa ljudima ponovo neometano rade. Međutim, vlasnici i dalje pokušavaju da se prilagode i nađu načine kako da stvari teku glatko - u novim okolnostima.
U svetu kao i kod nas, da bi ove objekti neometano radili, sada postoje novi sigurnosni protokoli, ograničenja i procedure na koje se svi moramo navići.
Mere bezbednosti
Ako pričamo o novim regulativama u Americi, u salonima za manikir su recimo obavezni plastični štitovi koji razdvajaju manikirku i klijenta, zakazivanje se vrši samo telefonom, distanca između stolova je povećana i naravno, maske su obavezne - za sve! Takođe, zaposleni će redovno proveravati svoje zdravlje, meriti telesnu temperaturu, a klijenti će možda dobijati da popune razne online upitnike o njihovom zdravstvenom stanju.
Higijena je naravno najveći prioritet za sve beauty salone, ali će sada ona biti podignuta na viši nivo. Isto važi i za drogerije i parfimerije.
Problem makeup testera
Čak i pre pandemije, makeup testeri su oduvek bili problematični. Čuli smo za mnogobrojne slučajeve gde su ljudi tvrdili da su dobili razne infencije samo zato što su dirali makeup testere. S obzirom da se virusi prenose sa osobe na osobu, ali i na drugu čvrstu površinu, testeri su zaista pod znakom pitanja. A znamo da važe za lego prljavštine i bakterija.
Istina je da smo na njih navikli i da ne želimo da kupujemo šminku pre nego što je isprobamo, ali u ovoj situaciji stvari se menjaju. Mnoge radnje i drogerije su potpuno izbacile testere iz upotrebe što je potpuno razumljivo. Što je manji rizik, to je bolje po nas.
Međutim, nedavno smo posetili domaću Sephoru i primetili da se oni potpuno pridržavaju svih mera bezbednosti. Kod njih su testeri izloženi ali pokriveni, pa kad želite nešto da probate, prodavačica je tu da vam pomogne oko svega. Samo one mogu da diraju testere, koje posle svake upotrebe dezinfikuju.
Mi ipak preporučujemo da se što manje izlažete, i naravno, kupovinu vršite online ukoliko je to moguće. A na nama ostaje da vidimo kakva će biti budućnost testiranja šminke u radnjama.
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših