Čim sam prvi put videla ovaj brend odmah me je kupio dizajnom i konceptom. To je bilo pre dve godine kada je Peach & Lilly lansirao Glass Skin Refining serum koji je doživeo veliki uspeh, a među njegovim ljubiteljkama našla se i Kortni Kardašijan. Kažu da se serum prodaje na svaka tri minuta, toliko je popularan.
Sada, brend je odlučio da korejski trend staklene kože prenese na još jedan proizvod, mist za lice. Evo o čemu je reč.
Novi Glass Skin Veil Mist za lice daće zdrav i hidriran izgled koži. Međutim, ovaj sprej neće dati samo vizuelno lepšu kožu. On će je zaštititi od spoljašnjih zagađenja, UV zraka, plave svetlosti i hidrirati je tokom celog dana.
Glavni sastojak, tj baza proizvoda je voda krastavca koja ima smirujuće dejstvo. U njoj se nalazi ekstrakt breskve koja je puna antioksidansima i vitaminima, reiši pečurka koja se bori protiv upala, oštećenja i crvenila. Pored toga, sprej je bogat, lotusovim ekstraktom, cicom, ceramidima, Vitaminom E, sladićem, alojom i 100% prirodnim silikonom.
Očekivanja od ovog mista su velika a da li će ih ispuniti ostaje nam da vidimo u bliskoj budućnosti.
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših