Da li nas je ova čudna situacija, koja je zadesila maltene ceo svet naučila da cenimo one osnovnije stvari koje su nam potrebne? Sigurno da nas je donekle osvestila. Tome u prilog ide i činjenica da su i najprestižniji brendovi, umesto parfema, počeli da proizvode sredstva za dezinfekciju i maske.
Da li mnogobrojni beauty preparati na koje smo navikli zapravo čine luksuz kojeg nismo svesni? Da li nam je osim osnovnih stvari koje uključuju ličnu higijenu, zaista prekopotrebno da imamo 3 tečna pudera, 7 karmina, 4 kreme za lice i sl? Pa nije...
Neki kozmetički proizvodi su zabeležili ozbiljan porast u prodaji, a ujedno nam dali i odgovor na ova pitanja. Evo šta nam je preko potrebno od kozmetike tokom ovog perioda.
Proizvodi za ruke
Možda ne biste na prvu pomislili da oni imaju najveću prednost u kupovini kozmetičkih proizvoda ali razumljivo je zašto su najprodavaniji. Ipak, pandemija virusa Covid-19 učinila je svoje. Sapuni, kreme za ruke i sredstva za dezinfekciju zabeležili su ubedljivo najveći rast u prodaji. Na pojedinim stranim sajtovima, ovi proizvodi su često završavali na listama čekanja.
Farbe za kosu
Ovo nas nije iznenadilo. Danas se svaka druga devojka farba, koristi preliv za kosu ili ima izvučene pramenove. Zatvaranje frizerskih salona učinilo je da postanemo same svoj majstor, pa smo izgleda svojim redovnim čekanjem u redu za kozmetičkim proizvodima učinile da prodaja farbi za kosu znatno poraste. Osim njih, proizvodi za sakrivanje izrastka su takođe postali među najtraženijima. A kako je karantin prošao, mnoge žene su i nastavile same da se farbaju.
Proizvodi za nokte
Ono što je iznenadilo mnoge, to je da se osim običnih lakova za nokte i pribora za njihovo sređivanje, veoma dobro prodaju profesionalni pribor i lampe. To govori da su devojke shvatile da mogu i same koristiti profesionalni gel lak za nokte. A da li to znači da će na taj način uštedeti novac koji redovno daju profesionalcima iz salona? To ostaje da vidimo.
Sigurno je da je nekim granama beauty industrije znatno skočila prodaja, dok su druge pretrpele velika finansijska očtećenja. A tek nas čekaju ozbiljnije posledice pandemije.
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših