Novi izazov na TikTok-u pokazuje koliko su se trendovi šminkanja promenili tako što devojke, korisnice ove mreže, pola lica šminkaju u skladu sa modom koja je vladala 2016, a drugu polovinu onako kako je to popularno sada, pet godina kasnije.
Izgleda je je beauty je zajednica došla do zajedničkog zaključka kako je gomila koraka i proizvoda na licu jedne devojke ipak malo previše u odnosu na život kakav vodi savremen čovek. Zato je sada više nego ikada popularan prirodan izgled postignut sa vrlo malo šminke.
Stigao je period prirodnih kontura i sjaja i predivnih, prirodnih, raščupanih obrva i upravo smo zato ludi za ovim TikTok trendom koji dva looka stavlja jedan do drugog kako bi nam dokazao koliko smo zapravo hrabro iskoračili u naglašavanje svoje prirodne lepote.
Umesto mat podloge, sada se preferiraju prirodne boje. Senka se stavlja minimalno, a korektor se koristi samo tamo gde je neophodno. Većina proizvoda sada se temelji na kremi, uključujući konturu, bronzer i rumenilo. Mat ruževe je zamenio je sjaj. Rezultat je prirodan i svež izgled. Uočite razliku u odnosu na make up standarde 2016. godine.
@ling.kt Which do you prefer?! ##2016 or ##2021? Vid IB @lenkalul @klaudiasyd ♥️ ##2016vs2021##makeupvideos##GoBoldColorista##makeuptipstiktok
I, iako smo uvereni da je veliku ulogu u svemu tome imala i činjenica da smo proteklih godinu i po dana uglavnom proveli u svojim domovima i bez previše prilike da se sređujemo i pokazujemo. Ipak , neupitno je koliko je ovo pozitivna promena koja ne samo da će nam uštedeti novac, već i našu kožu pustiti da slobodno diše i pokaže svoj pravi sjaj.
Umesto velike količine šminke, ovu i prošlu godinu smo definitivno u većoj meri posvetili nezi kože, a istraživanja su pokazala kako je prodaja kozmetičkih proizvoda u proteklih godinu dana porasla za čak 234 posto.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“