Rijaliti zvezda i megauspešna poslovna žena Kim Kardašijan otkrila je u razgovoru sa legendarnim Dejvidom Letermanom kako najlakše zarađuje novac.

Iako bi se isprva pomislilo da je za njenu imperiju najzaslužniji rijaliti šou "Keep up with the Kardashians", ona je otkrila da je tu skoro pa na gubitku.

"Istina je da ne bismo bili ono što jesmo da taj rijaliti šou ne postoji i zbog toga smo nastavljali da delimo svoje živote sa javnošću. Ipak, ponekad mi jedan jedini post na društvenim mrežama donese više novca nego cela sezona rijalitija," otkrila je Kim.

Ne treba zaboraviti, međutim, da su Kardašijani upravo zahvaljujući ovoj emisiji privukli pažnju enormnog broja pratilaca na društvenim mrežama: samo Kim prati 190 miliona korisnika instagrama.

Ove godine Kim Kardašijan našla se na američkoj listi milijardera, kada je petinu svog mejkap brenda KKW uspela da unovči za 200 miliona, pa je njegova vrednost zvanično postala teška milijardu.

Kozmetički gigant "Coty", koji je uzeo udeo u ovom poslu stavio je veliki akcenat upravo na direktnu komunikaciju sa korisnicima putem profila Kardašijanove na društvenim mrežama.

S druge strane, ovog meseca Kim je zvanično saopštila da se rijaliti "KUWTK" završava.

Čitava ova priča rijaliti zvezde pokreće ključno pitanje u evoluciji medija koju su donele društvene mreže. Voajerske sklonosti široke javnosti, naime, sve više se okreću Instagramu, Fejsbuku i drugim digitalnim izvorima, a televizija će, iako još uvek uspeva da privuče publiku ovakvom vrstom sadržaja, očigledno u dogledno vreme morati da se pozabavi proizvodnjom kvalitetnijih formata.