Popularna pevačica Nikolija Jovanović odlučila je da višak vremena koji je usledio zbog pandemije virusa korona iskoristi na najbolji mogući način, te je sa svojom sestrom Teodorom lansirala brend „About me“.
Reč je o kolekciji plišanih trenerki, koje se za sada mogu pronaći u bebi roze boji, kraljevsko plavoj, bež i crnoj, a pevačica ističe da nije očekivala tako veliki odziv. Kako kaže, kreiraće garderobu koju želi da nosi, a koje nema gde da se kupi.
„Dugo sam razmišljala o tome, ali nisam imala vremena. Tako da, još jedna prednost korone je da sam imala vremena da se posvetim tome. Ona isto studira međunarodni biznis, koji sam i ja završila, tako da mi je pomogla oko operativnog dela, dok sam ja bila zadužena za kreativni. Mislim da smo dobra kombinacija za sada i za ubuduće“ započela je Nikolija za IDJTV i dodala:
„Za sada imamo dva modela trenerki i jedan crop top, a biće svašta. Baš se radujem. Krenula sam stidljivo u svojoj glavi, a tek sada vidim da su mogućnosti ogromne i jedva čekam da izbacim nove modele, kao i kolekciju proleće/leto. Za sada, što se tiče ovih modela, namerno sam krenula sa malo proizvoda. Htela sam da ostavim da vidim kako će to da ide i estetski mi je to bilo nešto što bih ja u tom trenutku nosila i bukvalno ništa više. Tako da to sam i predstavila“, rekla je Nikolija.
Kreiraće samo ono što bi ona nosila.
„Ko me zna, ja u trenerkama živim. Ponekad i nastupam. U 2021. ću, ako bude nastupa, češće. Svi u mojoj porodici, kao i sestra i ja, obožavamo plišane trenerke, a dugo nemamo gde da kupimo kvalitetnu plišanu trenerku i onda smo došle na ideju da ih jednostavno napravimo. Sreća naša pa se pliš i vratio u modu, to uopšte nismo očekivale i to je samo plus za prodaju. Svakako ću raditi stvari koje bih ja nosila, a nemaju nužno da se kupe“, ističe pevačica i dodaje:
„Iskreno se nadam, ali mislim da je sjajan proizvod, da su jako kvalitetne i od odličnog materijala, preudobne i da mogu da ih nose devojke od 15 godina do žena od 75, u svakoj prilici. Naravno da razmišljam o svojoj publici, ali mi je isto tako bitno i da ih kupuju i žene i devojke koje možda i nisu moji fanovi i ne slušaju moju muziku, nego im jednostavno treba dobra trenerka za sve. Za početak samo online, ali dogodine ćemo da vidimo. Tek smo objavili brend ali impresije su fenomenalne od prvog dana. Nisam očekivala ovoliki odziv“, rekla je ona.
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših