Normalnom čoveku koji zna sva slova i ne plaši se knjige teško je da se otme utisku da su današnji postovi na društvenim mrežama, zapravo, pokušaji da se piše poezija. Naravno, ima tu svega i svačega, ali ideja da se uz malo reči, asocijativnim nizovima, emocionalnim nadražajima i slikama izazove kod čitaoca neka spoznaja ili osećanje, zapravo je u osnovi ideja poezije.
Videvši da danas bukvalno svako barem jednom dnevno pokušava da napiše pesmu (post na bilo kojoj društvenoj mreži), pesnici, koji su do juče smatrani književnom kategorijom pred izumiranjem, rešili su da se ujedine pod heštegom #PjesmeMeNikadNeNapuštaju, odnosno #poemsneverleaveme, ili #StihiMenyaNeOstavlyayut, i pokažu svetu kako se to ozbiljno radi.
Činjenica je da je poezija, zapravo, književni žanr najbliži današnjim komunikacijskim potrebama: kratak, intuitivan, brz i sa poentom. Ipak, iz nekog razloga ona je skoro zaboravljena. Kažu da je stvar u marketingu.
Pa, ako je to uzrok, onda bi ovaj potez trebalo da vrati pesnike među zvezde.
KO JE SRPKINJA KOJA JE NADMAŠILA ANĐELINU DŽOLI? Beograđanka je drugi put zaredom na listi najlepših žena
"ULICE SU PUNE RUŽNIH, DEBELIH LJUDI" Slavna američka pevačica održala koncert u Beogradu pa ispljuvala SRBE
FOTOGRAFIJE ZBOG KOJIH SVI PITAJU KOLIKO GODINA IMA KARLEUŠA: Na mrežama "grmi", a uživo - "riba" ili ni B od BARBIKE?
ŽENI GOVORIO DA JE VOLI A IMAO 80 LJUBAVNICA: Gde je danas NAJLEPŠI GLUMAC koji je nestao nakon skandala sa maloletnicom
ISPRAĆAMO AVGUST NAJSENZUALNIJOM BOJOM MANIKIRA: Magnetno privlačna nijansa noktiju već je MUST po salonima