Prvo regionalno tromesečno izdanje magazina Wanted! je u prodaji, a veliki odjek bio je odličan povod da glavna i odgovorna urednica našeg brenda Teodora Bogdanović gostuje u emisiji „Redakcija“ na „Kurir“ televiziji.
Tačno je da nam je situacija koja je usledila pandemijom virusa korona znatno otežala put ka ostvarenju našeg cilja, ali nije nas pobedila.
„Najavili smo da će print izdanje biti kruna našeg brenda. S obzirom na to da se nalazimo u situaciji kada korona ne jenjava, nismo znali kako će to ispasti, ali smo punim snagama gurali ka tome i veoma sam srećna što danas imamo prilike da gledamo, prelistavamo i čitamo prvo regionalno izdanje magazina Wanted!“, rekla je Teodora i dodala:
„U printu je karakteristično to što smo težili da imamo jedinstvene, lokalne i verodostojne autore koji pišu o temama koje su danas u žiži javnosti, dok sa druge strane imamo potpuno drugačiji i inovativni dizajn koji se temelji na kreativnosti Wanted! redakcije“, rekla je glavna i odgovorna urednica.
Ovaj tekst je ujedno i zahvalnost svima vama koji ste u velikoj meri slali reči podrške na društvenim mrežama brenda Wanted!.
„Sama naslovna strana, kao i ceo magazin, treba da govori da smo autentični. To je prva poruka koju smo želeli da prenesemo čitaocima i želeli smo da shvate da smo rešili da istupimo korak napred i predstavimo stvari iz našeg ugla. Imamo mnogo lica koja se pojavljuju u magazinu. To su neki novi ljudi, novi heroji o kojima se danas možda manje piše. Da li je to opravdano ili ne, to je već diskutabilno, ali ovakva devojka na naslovnoj strani nije česta pojava. Ona je prelepa i harizmantična devojka koja je odlučila da svoju životnu priču podeli sa nama i na taj način inspiriše mnoge“, rekla je Teodora a potom se osvrnula i na teme u štampanom izdanju:
„Imamo širok dijapazon tema. Želeli smo da obuhvatimo sve ono što je potrebno jednoj mladoj osobi kako bi sebe nadogradila. Imam veliku čast da kažem da su u magazinu, osim same redakcije, učestvovali i sjajni saradnici, eksterni autori, koji su prihvatili da rade na ovom projektu ne znajući kako će magazin izgledati. Radi se o 260 strana lokalnog sadržaja i ne mogu biti ponosnija. Ako nismo uspeli, onda sam sigurna da smo na pravom putu", istakla je Teodora Bogdanović.
Celu emisiju možete pogledati ovde:
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“
Jeftin parfem sa sandalovinom miriše poput najluksuznijeg mirisa: Bolji je i od nekih od preko 200 €
Nijedne cipele nisu toliko IN kao mokasine Une Krlić: Hrabar i upadljiv model podiže svaki jesenji look