Charli D‘Amelio je šesnaestogodišnja devojka koja je svojim plesom na TikToku osvojila titulu najpopularnije korisnice TikTok-a.
Za samo godinu dana, ova devojka je zahvaljujući ovoj društvenoj mreži dobila ugovore sa kompanijama Hollister i Morphe Cosmetics, a glumila je i u Super Bowl reklami za humus Sabra.
Njena zarada na ovoj društvenoj mreži - aplikaciji broji milione, a sada je zvanično dobila i titulu prve osobe koju na TikTok-u prati 100 miliona ljudi.
Kada je pre nekoliko dana gostovala u jednoj emisiji, Charli D‘Amelio je istakla da ne može da dočeka da stigne do 100 miliona pratilaca, a sada se to i dogodilo. Charli prati duplo više ljudi nego Vila Smita, tri puta više nego Roka, četiri puta više nego Selenu Gomez i pet puta više nego Kajli Džener i Arijanu Grande.
Za samo godinu postigla je ono za šta je, recimo, jutjuberima potrebno u proseku 14 godina. Zahvaljujući ovom uspehu, Charli je pokrenula i porodični kanal, podkast a nedavno je potpisala i ugovor za knjigu.
5 namirnica koje brže tope masnoće na stomaku: Plan ishrane obećava smanjenje struka za 18cm za 6 nedelja
Kako uštedeti u supermarketu? Planiranje, skriveni popusti i kuponi - 8 saveta koji će vam napuniti džepove
Bela Hadid snimila video kako postiže prirodan izgled šminkom: Sve nanosi prstima, a u ovome je glavna caka
Najbolja krema sa kolagenom: Briše tragove starenja i bore u trenu i idealna je za sve žene iznad 25 godina
Ovih 9 džempera odgovara svim ženama sa većim grudima: Moderni krojevi u kojima se osećaju ugodno ceo dan