Charli D‘Amelio je šesnaestogodišnja devojka koja je svojim plesom na TikToku osvojila titulu najpopularnije korisnice TikTok-a.

Za samo godinu dana, ova devojka je zahvaljujući ovoj društvenoj mreži dobila ugovore sa kompanijama Hollister i Morphe Cosmetics, a glumila je i u Super Bowl reklami za humus Sabra.

Njena zarada na ovoj društvenoj mreži - aplikaciji broji milione, a sada je zvanično dobila i titulu prve osobe koju na TikTok-u prati 100 miliona ljudi.

Kada je pre nekoliko dana gostovala u jednoj emisiji, Charli D‘Amelio je istakla da ne može da dočeka da stigne do 100 miliona pratilaca, a sada se to i dogodilo. Charli prati duplo više ljudi nego Vila Smita, tri puta više nego Roka, četiri puta više nego Selenu Gomez i pet puta više nego Kajli Džener i Arijanu Grande.

Za samo godinu postigla je ono za šta je, recimo, jutjuberima potrebno u proseku 14 godina. Zahvaljujući ovom uspehu, Charli je pokrenula i porodični kanal, podkast a nedavno je potpisala i ugovor za knjigu.