Charli D‘Amelio je šesnaestogodišnja devojka koja je svojim plesom na TikToku osvojila titulu najpopularnije korisnice TikTok-a.
Za samo godinu dana, ova devojka je zahvaljujući ovoj društvenoj mreži dobila ugovore sa kompanijama Hollister i Morphe Cosmetics, a glumila je i u Super Bowl reklami za humus Sabra.
Njena zarada na ovoj društvenoj mreži - aplikaciji broji milione, a sada je zvanično dobila i titulu prve osobe koju na TikTok-u prati 100 miliona ljudi.
Kada je pre nekoliko dana gostovala u jednoj emisiji, Charli D‘Amelio je istakla da ne može da dočeka da stigne do 100 miliona pratilaca, a sada se to i dogodilo. Charli prati duplo više ljudi nego Vila Smita, tri puta više nego Roka, četiri puta više nego Selenu Gomez i pet puta više nego Kajli Džener i Arijanu Grande.
Za samo godinu postigla je ono za šta je, recimo, jutjuberima potrebno u proseku 14 godina. Zahvaljujući ovom uspehu, Charli je pokrenula i porodični kanal, podkast a nedavno je potpisala i ugovor za knjigu.
Otac ga jedva priznao, a maćeha Salma Hajek sad pokazala pravo lice: U kakvom je odnosu sa majkom posinka?
3 najpreciznije olovke za obrve: Ultra-tanki vrhovi iscrtavaju i sitne dlačice koje deluju prirodno
5 načina da nosite mokasine svaki dan na elegantan način: Ove cipele ostaju broj 1 ove jeseni
Boja karmina za jesen idealna za svaki dan: Prirodna nijansa oduševiće sve ljubitelje nude lookova
Najbolje obučene žene u Njujorku trenutno nose ovu košulju: Na tron je donela Kejt Mos, a sad i Điđi Hadid