Šakira/Pike sapunici ne nazire se kraj. Iako se pomislilo da će se do sada "smiriti strasti", čini se da se njihov sukob rasplamsao više nego ikad, a u "rat" su uvučena i neka velika imena.
Tako je nedavno Reno stao uz Šakiru, nakon što se Pike pojavio u njihovom modelu Twingo, opevanom u njenoj osvetničkoj pesmi.
Oni su se oglasili na Tviteru uz reči: "Renault Twingo će te uvek podržati Šakira kad god, bilo gde", gde su se poigrali rečima i ubacili njen stari hit "Whenever, wherever".
Nakon toga, ceo stadion zviždao je Pikeu kada se približio lopti, a da ne spominjemo viralan klip na kojem, kako se čini, publika u glas peva Šakirinu pesmu dok se Žerar pravi lud.
On je u međuvremenu objavio i fotografiju sa Klarom Kijom, pokušavši da dokaže da je njihova ljubav jaka, ali se čini da je cancel kultura ovog puta udarila nikad jače, te je sada, nakon svega stigao odgovor i od Casia.
Naime, brend se ogradio od bilo kakve priče o sponzorstvu Pikea, a na mrežama su se našli i grafikoni koji pokazuju ogroman pad deonica Casia nakon fudbalerovog postupka.
Podsećamo, na prozivku u pesmi da je "Rolex zamenio Casiom", Pike se slikao upravo sa satovima "lošijeg" brenda i potkačio bivšu nevenčanu suprugu rečima da će "Casio trajati večno", čime je aludirao da je ljubavnica Klara Kia tu da ostane.
"Imam veliko saopštenje. Casio nam je poklonio satove. Imamo ugovor sa njima, sponzori su ove lige. Ozbiljan sam. Evo, poslali su svakome po jedan sat. Ovaj sat će trajati ceo život", rekao je Pike.
Nakon ovoga, prodaja je najpre krenula dobro, pa drastično opala, zbog čega su o čelnici Casia morali da se oglase, pogotovo nakon što se pojavilo nekoliko lažnih profila brenda.
Oni su demantovali sponzorstvo, čime su potvrdili da ne postoji saradnja između njih i fudbalera, i istakli da su se uvek držali neutralno, mimo bilo kakvih medijskih "ratova", gde spadaju i Šakira i Pike.
Ipak marketing direktor Casia za Španiju i Portugal David Zuazua rešio je da rasčisti nedoumice i otkrije i da li je sve stvar dogovora.
"Mogao bih da vam odgovorim detaljnije da smo mi to pokrenuli, ali to nije slučaj", rekao je Zuazua. Potom se osvrnuo na Pikea i slučaj sa satom. "Pretpostavljam da je bio uznemiren jer mu je to bilo prvo pojavljivanje. Insistiram da je naše pozicioniranje brenda uvek nastojalo da bude neutralno i udaljeno od medijskih dešavanja".
Nakon toga Zuazua je takođe govorio i o "Šakira efektu" na prodaju Casio satova. "Mogu da potvrdim da je zahvaljujući Shakirinom efektu prodaja bila spektakularna. U subotu (72 sata nakon objavljivanja pesme) Casio-ova prodaja je bila brutalna. Ali najbolja stvar je da je svaki dan (prodaja) mnogo bolja nego prošle godine", rekao je na kraju marketing direktor.
Ipak, ljudi se ne slažu, pogotovo na mrežama, gde svakodnevno "curi" novih dokaza da nije sve onako kako pokušava da se predstavi, te je samo na vama kome ćete verovati nakon svega.
Svet poznatih nadohvat ruke. Sve goruće teme, aktuelna dešavanja i najsočniji tračevi na jednom mestu. Pridruži se Viber zajednici ŽIVOT POZNATIH i budi u toku svakog dana!
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših