Nije tajna da influenseri, blogeri, pevači, glumci, jutjuberi zarađuju tako što reklamiraju određene proizvode ili usluge, i to naplate "pošteno" , a što više pratilaca i uticaja na društvenim mrežama imaju, to je cena reklame veća.
Međutim, postavlja se pitanje, ko od zvezda zarađuje najviše? Doduše, domaći trendseteri ne mogu da se porede sa stranim, kao što je na primer Kajli Džener koja po objavi uzme 1.266.000 dolara, ili pak Arijana Grande koja od reklame zaradi "samo" 996.000 dolara.
Domaće zvezde uzimaju daleko manje cifre, ali i dalje basnoslovne za "obične" ljude.
Cene uglavnom idu do 15.000 evra za domaću scenu, ali se razlikuju od osobe do osobe. Tako, ne možemo da ne spomenemo, primera radi, Teodoru Džehverović koja oglašavanje naplaćuje 500 evra za stori i 700 za objavu na feed-u. Ona je navodno tokom pandemije uspela na ovaj način da zaradi oko 50.000 evra.
Prema nekim nezvaničnim informacijama, Ana Štajdohar dve objave na Instagramu i dva storija naplaćuje oko 1.000 evra. Marina Tadić je za sličnu kampanju tražila 1.000 evra po objavi.
Tamara Dragičević i Biljana Tipsarević navodno traže između 1.000 i 1.300 evra po objavi.
Najviše novca, jednom prilikom navodno je uzela Nataša Bekvalac.
Za kampanju koju je radila, a za objave na mesečnom nivou, ona je tražila oko 30 hiljada evra
Anastasija Ražnatović uzima u proseku oko 3.000 evra. Jedna objava u vidu reklame na profilu koji ima više od 50.000 pratilaca košta minimum 300 evra, a na onom koji ima više od 100.000 pratilaca reklama košta oko 900 evra.
Ukoliko se reklama pojavi na profilu sa više od 500.000 pratilaca to košta i do 3.000 evra. Prema tome, oni koji objave reklamu na profilu sa više od milion pratilaca mogu uzeti i do 6.000 evra, a među njima je i Anastasija.
Takođe, naša poznata influenserka Zorana Jovanović Zorannah dobija oko 3.000 evra po objavi.
Sa druge strane, njena koleginica jutjuberka i influenserka Lea Stanković godišnje zaradi oko 81.000 evra.
Kada je reč o influenserima, najveći rekorder bio je Baka Prase koji je navodno zarađivao oko 162.000 evra godišnje samo od pregleda na svom Youtube kanalu, dok mu reklame daju i više novca.
Prema nekim ranijim navodima, cene po objavi, ne samo domaćih javnih ličnosti, se otprilike kreću ovako.
3.000 – 10.000 pratilaca = 75 – 150 evra po postu,
10.000 – 25.000 pratilaca = 150 – 220 evra po postu,
25.000 – 50.000 pratilaca = 220 – 350 evra po postu,
50.000 – 100.000 pratilaca = 350 – 500 evra po postu,
100.000 i više pratilaca = više od 500 evra po postu.
Međutim, oni kreatori sadržaja čije profile prati više od 100.000 ili više ljudi, u prilici su da zarade i više od toga.
Ko su najpraćeniji Srbi na Instagramu?
Ubedljivo najveći rekorder je Novak Đoković kojeg na ovoj društvenoj mreži prati 7,7 miliona ljudi, a koji, prema pisanju određenih stranih medija, od Instagrama uzme oko 13 miliona dolara.
Odmah mu je za petama Jelena Karleuša, koju prati više od 2,2 miliona ljudi.
Treći na listi nalazi se glumac Miloš Biković, kojeg na Instagramu prati više od 1,9 miliona ljudi.
Kao druga najpraćenija žena iz Srbije, a ujedno i četvrta na listi, nalazi se bivša teniserka Ana Ivanović, koju na Instagramu prati više od 1,6 miliona ljudi.
Milion pratilaca imaju i Teodora Džehverović, Anastasija Ražnatović, a od nedavno i Maja Berović.
Svet poznatih nadohvat ruke. Sve goruće teme, aktuelna dešavanja i najsočniji tračevi na jednom mestu. Pridruži se Viber zajednici ŽIVOT POZNATIH i budi u toku svakog dana!
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših