Na glavnom sastanku akcionara, ovog utorka, Marta Ortega je debitovala u ulozi predsednice modne kompanije Inditeks, nakon što je Španac Pablo Isla napustio ovu funkciju prošlog aprila.
Održan u sedištu tekstilnog giganta, koji se nalazi u Arteiksu u Španiji, Marta je otvorila sastanak sa akcionarima govorom u kojem je odala počast svom ocu i osnivaču Inditeks grupe, Amansiju Ortegi, koji je bio odsutan sa događaja, ali a ne i njena majka, Flora Perez, u ulozi direktorke korporacije.
Vodeći maksimalno računa o svoj imidžu, nova šefica Zare za ovu priliku odabrala je klasičan i sofisticiran model bele haljine midi dužine, sa blagim V izrezom, od svilenog krepa, lepršave siluete. Pored navedenog, njen dizajn je uključivao detalj tankog, crnog kožnog kaiša, koji je maksimalno naglasio ženstvenu siluetu haljine.
Njen modni izbor nije nimalo improvizovan, ako se uzme u obzir značenje boje i strukture same haljine. Bela, kao sinonim čistoće i urednosti, ali i simbol nevinosti i spokoja, pokazala se kao idealna za njene prve, konkretnije poteze kao predsednice najvećeg distributera jeftine mode na svetu.
Kada je Martin stil u pitanju, dosta vam govori i njeno poslovno opredeljenje u svetu mode u najpoznatijem high-street brendu Zara.
Poruka koju je prenela kroz svoj modni izbor ogledala se i u njenom beauty looku u vidu jednostavne, talasaste frizure i šminke u prirodnim tonovima, a javnosti je potvrđeno da dizajn njene haljine potpisuje Zara, jedan od najuspešnijih brendova iz Inditexovog portfelja, a još neke modne izbore direktorice Zare pogledajte u nastavku:
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“