Kao i mnoge druge industrije i modna ima nesigurnu budućnost u današnje vreme. Luksuzni brendovi ne mogu više da plaćaju visoke rente za svoje prodavnice, dok se, s druge strane manji dizajneri i brendovi bore da zauzmu svoje mesto u svetu mode.
Tako je Džulija Bornstajn smislila način kako da direktno prodaje dizajnersku robu kupcima usred ekonomskog haosa – jednostavnim klikom na da ili ne pitanja.
Njena besplatna aplikacija se zove “The Yes“ i ona ustvari omogućava da roba direktno dođe do kupca čak i do onih koji su u izolaciji zbog COVID-19, uz vrlo pristojne cene. U ponudi je preko 150 brendova i svi plaćaju proviziju na svaku prodaju preko aplikacije, tako da i veliki i mali brendovi imaju isti “tretman“.
Cilj ove aplikacije je da personalizuje onlajn kupovinu tako što koristi novoosmišljene algoritme da dođe do preferencija pri kupovini jednostavnim odgovorima sa da ili ne. Recimo mogu vam biti postavljena pitanja kao što su “Da li biste nosili puf rukave ili dugačke suknje”. Na osnovu tih odgovora aplikacija predlaže modele i komade koji bi na osnovu prefereci kupcu najviše odgovarali i omogućava direktnu prodaju. Ovako se smanjuje vreme koje bi kupac inače trošio na kupovinu određenih stvari.
Takođe, ukoliko neko od drugih korisnika lajkuje iste ili slične stvari kao vi, one će se pojaviti na vašem feed-u. Čelnici poručuju da ovo nije aplikacija koja će vam prikazivati samo stvari za vaš garderober, već ćete imati mogućnosti praćenja novih trendova, a na vama je koje ćete usvojiti. Oni takođe planiraju da uvedu mogućnost čekiranja “yes” liste vaših prijatelja kako bi platforma bila što više interaktivna.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“