Dizajner koji je sa svojih 19 godina započeo svoj put u modnoj industriji, 2009. godine osnovao je sopstveni brend Jacquemus. Osvojio nas je smislom za modu i stvaranjem nečeg sasvim novog i drugačijeg. Ko bi ikada pomislio da će njegove torbice, koje su toliko minijaturne, i u najmanju ruku nefunkcionalne, postati apsolutni hit među svetskim trendseterima.
Pored minijaturnih torbi koje su probile ovaj brend na svetsko tržište, ono što je još prepoznatljivo za ovaj francuski brend su i minimalistički krojevi i zemljani tonovi odeće.
Francuski dizajner za čijim kreacijama je poludeo ceo svet predstavio je kampanju "Love Always Wins" kojom slavi svoju novu kolekciju za proleće/leto 2021. pod nazivom "L’amour". Ova kampanja definitivno nikoga nije ostavila ravnodušnim.
Zašto je ova kampanja podstakla mnoge na razmišljanje i kreiranjem novih percepcija ljubavi? Paaa.. možda zbog toga što je u ovoj kampanji ljubav prikazana u potpuno sirovom, živopisnom i najogoljenijem izdanju.
Glavne zvezde vrlo realistične i erotične kampanje su ljubavni parovi koji pred objektivima kamere pokazuju međusobnu naklonost. Čini se da je Jacquemus napravio savršen spoj ljubavi i mode.
Parovi iz celog sveta se ljube, grle, dodiruju, zaljubljeno gledaju i strastveno uživaju dok nose komade iz najnovije kolekcije, koju su u prvi mah uspeli da stave u drugi plan.
Ukoliko pratite Jacquemusa na instragramu sigurno ste primetili koliko često objavljuje fotografije svog partnera, zato nas i ne čudi ovaj gest u slavu lepote različitosti ljubavi između ljudi koji su uzgred različitih boja kože i seksualne orijentacije.
Sličnu kampanju nedavno je predstavio i Diesel i to kroz kratki film pod nazivom "Kad smo zajedno" u kojem se nekoliko parova iz stvarnog života fizički i emocionalno ponovno povezuju nakon perioda razdvojenosti iz međusobnih života.
U vreme epidemiološki nezavidne situacije kada nam je svima potreban zagrljaj, poljubac i topla reč, bilo nam je i više nego potrebno podsećanje da je sve moguće kada u svemu vidimo jedino i samo ljubav.
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših