Mihailo Anušić, kreativni direktor brenda Mihano Momosa nastavlja svoju priču sa čarobnim kolekcijama i uvodi nas u jos jednu bajku sa novim modnim izražajem.
U svojoj novoj kolekcijiAWAKENING ostao je dosledan svom prepoznatljivom dizajnu čarobnih ženstvenih komada sa velikom dozom elegancije, neprestano preplićući krojeve svedene klasike i prefinjenog lepršavog šarma.
Kolekcija nije sezonska i zato ne nosi standardnu oznaku proleće/leto. Sve je više brendova koji izbacuju kolekcije koje ne spadaju u ovakve kategorije, za koje se uzgred veruje da će u narednim godinama biti sve manje važne jer je neke modele prosto nemoguće ne voleti zauvek.
Nanovija kolekcija nosi neverovatnu simboliku buđenja u bojama koje je krase. Buđenje nakon izolacijske uspavanosti nam je svima potrebna, složićete se. Što se boja tiče, uvek je veran pastelnim nijansama. U vezi sa tim, Mihailo nas nežno plavom, puder rozom i žutom bojom, koja ujedno asocira na prvo jutarnje sunce, motiviše da se konačno probudimo i čuvenim perjem poletimo u zagrljaj novim izazovima.
Odela i haljina su obično u svojoj osnovi jednostavne, a Mihailo ih čini unikatnim ukrašavanjem prepoznatljivim detaljima ovog brenda kao što su predimenzionirane ruže i perje.
''I naravno, koristili smo mnogo perja, po prvi put u žutoj boji koja nas podseća na Feniksa koji se diže is pepela, mita na koji svi moramo da se podsetimo. Oda snovima. Oda realnosti. To je ova kolekcija. Jedno je nepotpuno bez drugog. Zato, sanjajte. Probudite se!''
Računajući na udobnost koja je idalje veoma dragocena, pobrinuli su se da ovu kolekciju oplemenjuju lagani i lepršavi materijali nestvarnih oversized sakoa i pantalona širokih nogavica.
Tvorac ovog brenda je mladi dizajner Mihailo Anušić iz Zrenjanina. Kako kaže, moda ga je oduvek zanimala. Još kao dete eksperimentisao je sa odevanjem, uvek je imao ideju kako bi nešto trebalo prepraviti, doraditi... Želju za kreiranjem otkrio je slučajno kada je najbolja drugarica želela joj dizajnira haljinu za sestrino venčanje. Ideja je bila da kreira haljinu od perja, a kako je imao poteškoća sa nabavkom materijala, izradu haljine pratilo je mnoštvo anegdota. Nije odustao, a rezultat je bila haljina o kojoj su svi pričali. Tada je shvatio da bi poziv dizajnera mogao biti njegov poziv.
Najpre je svoje talente i kreativnost usavršavao radeći kao stilista, a zatim odlučio da svoje umeće usmeri u stvaranje dizajnerskog pečata na modnoj sceni.
Brend je osnovao 2011. godine, a iste godine je i debitovao na beogradskom fashion week-u sa prvom kolekcijom pod nazivom ''Olivera'' čije je ime nosila dizajnerova majka koja je od bila i ostala izvor inspiracije svakog stvorenog dela. Kaže i da nema uzore u poslu, mada ne krije da voli kreacije sa potpisom Lanvin i Vera Wang.
Nedugo nakon toga, otvara svoj studio u Novom Sadu i nastavlja svoje kolekcije da prezentujem na nedeljama mode u Beogradu. Modni magazin Grazia dodelio mu nagradu za najbolju reviju na Beogradskom fashion week-u 2013. godine, a 2017. je proglašen za najboljeg dizajnera godine na The Elle Style Awards u Beogradu.
Poznate ličnosti koje su ga na samom početku prepoznale su Jelena Karleuša, Zorannah, Nataša Bekvalac, Severina, Ivana Španović i mnoge druge...
Brend Mihano Momosa postao je prestiž među ženskom elitom u Srbiji, a brzo se proširio i van granica naše zemlje.
Među glumicama i modelima poput Elene Perminove, Karle Rivero i Šej Mičel koje obožavaju kreacije pretalentovanog dizajnera.
Obožavaju ga i dame iz sveta mode i globalno priznata influenserka Tamara Kalinić, kao i naš poznati model koji gradi inostranu karijeru Kristina Perić.
Ni zvezde iz svetskog šou biznisa ne odolevaju kreacijama našeg dizajnera. Jedna od njih je i svetski poznat pevačica Eli Goulding.
O njegovom uspehu pisao je i američki magazin "Frobs". Naime, pomenuti medij je 2019. uradio intervju sa Mihailom Anušićem. Pominjali su njegov atelje u Srbiji gde se za šest meseci stvaraju sjajne kolekcije od finih tkanina i sa ručno rađenim detaljima i asimetrijom na jednom ramenu, kao i korseti sa hvaljenim perjem.
"Forbs" je pisao i da je Mihailo modele prikazao u Parizu iste godine, i da su njegov rad zapazile brojne poznate dame, poput modela Elene Perminove, princeze Dine Aljuhani Abdulaziz, blogerki Ranije Favaz i Estel Kimoni. Mihailo je pričao i o estetici njegovih modela:
"Sve je veoma ženstveno. Moja namera je bila da omogućim ženama da ostanu dosledne sebi bez izgovora. Zbog toga spajam nežne taknine sa oštrim krojevima, a boje kombinujem tako da napravim harmoniju koja je i nežna i odvažna", istakao je Anušić koji smatra da današnjoj modi nedostaje luksuz, kao i da je luksuz ostati veran sebi u poslu.
Dizajner koji godinama inovativnim, a veoma nosivim komadima menja lice domaće mode, opisao je ženu koja nosi njegove kreacije:
"Ona je odvažna. Sanjar je, ali je i realna. Želi da ima kontrolu nad svojim životom, a imuna je na pritisak društva. Ne plaši se da pokaže svetu svoje pravo ja i tako se i oblači".
Žena je glavna misao kada stvara magiju od kreacija.
''Savremena i snažna žena koja se uspešno nosi s izazovima modernog sveta, ali u srcu je i dalje devojčica i sanja snove svog detinjstva", rekao je jednom prilikom za domaće medije.
Što se nas tiče, ta misao je jasno preneta na njegova očaravajuća dela.
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših