Lyst, aplikacija za kupovinu koju koristi više od 200 miliona ljudi, objavila je novi Lyst Index - rang listu koja svaka tri meseca izdvaja najpopularnije modne brendove i proizvode na tržištu. Njihovo rangiranje za treći kvartal 2023. je tako otkrilo da je najpopularniji svetski brend postao Miu Miu, dok je Loewe pao na drugo mesto. Međutim, kada su u pitanju najtraženiji proizvodi, Miu Miu nije na vrhu liste. Umesto toga, najviralniji proizvod ovog kvartala potpisuje brend Maison Margiela, i to je varijacija njihove kultne Tabi siluete.

U pitanju su, naravno, baletanke u stilu Mary Jane, koje ove godine doživljavaju pravu renesansu. Mnogi se slažu da je ovaj rezultat bio sasvim očekivan s obzirom na sagu o tzv „Tabi Swiper“, koji je privukao više od 178 miliona korisnika na TikTok-u.

Poznavaoci mode dugo su Tabi modele smatrali stalnim simbolom brenda i odličnom investicijom, ali čini se da su ove prepoznatljive cipele sada zaista ušle u mejnstrim.

List je rekao da su pretrage za ovim modelom porasle za neverovatnih 42% u septembru, postavljajući pitanje da li Tabice još uvek može da zadrži svoju autentičnu privlačnost.

Pored Margielinog bestselera, na listi najtraženijih proizvoda u poslednjem kvartalu našli su se i model Nike x Martine Rose Shox MR4, neizostavne Birkenstock Arizona papuče, kao i cipele sa „pirsingom“ brenda Tory Burch, koji u poslednje vreme uživa veliku popularnost među "it" devojkama poput Bele Hadid, Emili Ratajkovski i Fibi Bridžers. Tu su i patike New Balance 550, kao i Prada sakonke ukrašeni 3D cvetom.