Takada je rođen u Japanu, ali se 1964. preselio u Pariz, kada je započeo svoju modnu karijeru. Odlučio je da 1970. godine lansira svoju imenjačku modnu liniju, koja se pokazala izuzetno popularnom zahvaljujući velikoj kreativnosti proslavljenog dizajnera, ali i jarkim bojama i živahnim printovima.
Kenzo je kasnije kupio luksuzni konglomerat LVMH 1993. godine, a Takada se povukao iz kompanije 1999. godine. Nakon što je napustio svoju istoimenu liniju, dizajner je nastavio da se bavi drugim kreativnim poslovima, uključujući luksuzni brend pod nazivom K-3.
„S neizmernom tugom brend K-3 najavljuje gubitak svog proslavljenog umetničkog direktora, Kenza Takada“, navodi se u saopštenju kompanije.
Svetski poznati dizajner preminuo je 4. oktobra 2020. godine zbog komplikacija povezanih sa virusom korona, samo dan nakon što je njegov brend predstavio kolekciju za proleće / leto 2021. na Pariskoj Nedelji mode.
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših