Već mesecima unazad se šuška o ovom potezu popularnih high street brendova, ali do skoro nismo bili sigurni koliko je to zaista tačno. Međutim, kad smo jednom prilikom ušli na sajt Stradivariusa i videli da je počelo odbrojavanje do otvaranja onlajn šopa, shvatili smo da je ipak istina.
I konačno, pre 2 dana mnogi brendovi otvorili su vrata svojih novih, onlajn šopova čime će nam značajno olakšati kupovinu, ali i uštedeti vreme do odlaska u prodavnice.
Do sada smo imali priliku da uživamo u onlajn šopingu putem Zarinog sajta, Manga, Fashion and friends-a i sportskih prodavnica, a od 1. oktobra su nam virtuelni šoping omogućili i brendovi kao što su H&M, Pull and Bear, Stradivarius, Zara home... Nadamo se da će i ostali brendovi da se odvaže na ovakav korak i omoguće nam mnogo brži i zanimljiviji “odlazak“ u šoping.
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših