Umesto kreacija koje stižu ravno s trenutnih modnih pisti, neke od najvećih zvezda današnjice sada najradije biraju arhivske komade s potpisom dizajnerskih brendova.
Jedna od njih je i manekenka Bela Hadid što je itekako potvrdila na filmskom festivalu u Kanu.
Nakon što se na premijeri porodične drame ‘The Innocent’ pojavila u crnoj haljini iz 1987. godine s potpisom modne kuće Versace, 25- godišnja it devojka je priredila novo iznenađenje.
Kao što se zaljubljenici u modu s nostalgijom prisećaju dela Phoebe Philo na čelu modne kuće Celine ili Gallianove u ulozi kreativnog direktora modne kuće Dior, gotovo jednaka osećanja dele i prema modnoj eri Toma Forda na čelu italijanskog Guccija.
Neke komade s njegovim potpisom teže je pronaći nego druge, a Bela Hadid se na crvenom tepihu u Kanu pojavila u jednom o kom se svojevremeno najviše pričalo.
Na premijeri japanskog filma ‘Broker’ zablistala je u pripijenoj, beloj haljini iz Fordove jesenske kolekcije za Gucci predstavljene 1996. godine.
Njena glavna unikatnost leži u detalju proreza na boku koji je ukrašen zlatnom metalnom kopčom. Izvorno, ovu haljinu je na modnoj pisti nosila legendarna supermodelsica Karolin Marfi.
Kako ističe Vogue, ova specifična Fordova haljina za Gucci postala je svojevrsnom legenda unutar zajednice ljubitelja vintage dizajnerskih komada. Njeni modeli dosežu cifru od 15 hiljada dolara i više. Olivia Haroutounian, poznata američka prodavačica vintage dizajnerskih komada, Vogueu je otkrila kako je uspelada je pronađe, ali je zbog lošeg stanja odustala je od njene kupovine.
Da je Bela Hadid modna ikona kojoj mnogobrojne kreacije savršeno pristaju jasno govore i njena glamurozna izdanja koja možete pogledati u nastavku:
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“