Pošto je Kovid 19 malo posustao u Engleskoj, Nedelja mode je započela sa revijama uz distancu kao i sa digitalnim prezentacijama. Kao i tokom Nedelje mode u Njujorku, brendovi su bili kreativni i maštoviti bar što se tiče saradnje među njima. Barberi je pustio svoju reviju na Twichu - sajt koji je popularan među gejmerima. Posetioci sajta mogu da postave svoja mišljenja i mimove koji simuliraju prvi red na revijama.

Church's, brend cipela, je napravio video inspirisan filmom Talentovani Gospodin Ripli, teleportujući gledaoce na obalu mora i prikazujući najnovije modele za proleće i leto 2021 koji pozivaju na putovanja i avanture. Meti Bovan je, na primer, prikazo svoju novu kolekciju u rodnom gradu Jorku, gde je pretvorio staru crkvu iz 19-og veka u set za reviju tako što je ručno rađene lutke obukao u svoju kolekciju. Mark Halpern je, s druge strane, odao priznanje osam prvih žrtava pandemije - među njima i jednoj medicinskoj sestri, radniku i noćnom čuvaru - tako što ih je fotografisao za svoju kolekciju za proleće 2021. Ono što je ovu Nedelju mode izdvojilo kao posebnu je taj glamur putovanja, virtuelnog, od mesta do mesta, ulaženje u domove i život dizajnera, kao i mnoštvo razgovora i interakcije među samim dizajnerima. Ovo je bila prava prilika da slavimo šta možemo i kada možemo.

Profimedia Nedelja mode London