Onog dana kada je Instagram lansirao Reels kreator Gebi Marej je postavio video na kome nosi majicu Ajvori Ele. Dostigao je 17 miliona pregleda u prvih 24 sata. Na TikToku gde je Marej postavio isti video bilo je 2,1 miliona pregleda za 3 dana.
Iako su ga kritikovali da je ova opcija plagijat TikToka, Reels se pokazao kao opcija sa masovnim potencijalom za modne brendove koji su tek počeli da se “zagrevaju“ na TikToku.


Ajvori Ela je jedna od najpopularnijih TikTok influenserki koju prati 400 hiljada ljudi. Reels je zapravo i napravljen da bi vratio popularne brendove i influensere na Instagram.
Reels dozvoljava korisnicima da naprave i podele videe u trajanju od 15 sekundi koje mogu obogatiti muzikom i drugim efektima. Za brendove koji oklevaju da investiraju na ovoj platformi ili kreatore koji se plaše da će izgubiti svoju publiku, Reels pruza potencijalno sigurnu mrežu za dobru zaradu. Takođe pruža mnogo agresivniju marketinšku infrastrukturu uključujući analitiku za brendove i mnogo je bliža trenutnom tržištu. Ukoliko ova opcija dostigne uspeh Instagram Storija (kao odgovor na Snepčet) poslužiće kao još jedno mesto za plasiranje brendova i ostvariće mnogo bržu i uspešniju komunikaciju sa kupcima.


„Nastavljamo da se fokusiramo na dizajnere i brendove, ali i različite načine na koji oni mogu da pospeše svoje lokalne zajednice i prodaju u ovoj vrsti održivog biznisa“, izjavila je direktorka proizvodnje na Instagramu, Tesa Lions Leing.
Uspešnost Reelsa zavisiće isključivo od toga da li će privući dovoljno zvučnih imena. Brendovi se oslanjaju na kreatore koji će plasirati određeni stil na nekoj platformi. Recimo Levis ne deli sadržaj na svom TikTok profilu, ali iznajmljuje kreatore za kampanje na TikToku.


Osim toga, različite su ciljne grupe koje koriste ove dve platforme, te će za Reels biti izazov da privuku mlađu populaciju koja aktivno koristi TikTok. Sve u svemu, biće zanimljivo videti kako će i da li će Reels uspeti da ostvari svoje početne ciljeve.