Danas kada pogledamo stare slike deo odevnih komada komentarišemo "bilo, ne ponovilo se", a ipak je dosta i trendova za koje samo možemo da kažemo da su “večni” i dobro izgledaju i danas kao i pre recimo 10 godina.
Reklo bi se da je društvena mreža TikTok odlučila da oživi popularni trend iz 90-ih i 2000-ih kada su se nosili veliki i preudobni hoodie duksevi.
Veoma je jasno da je TikTok sada zauvek ušao u naše živote, a čak i oni koji ne dele video snimke sa koreografijama, stilskim savetima ili svojim omiljenim knjigama znaju da poznata društvena mreža ima moć da istakne trendove.
Zahvaljujući njoj, jednostavna, a tako efektna dukserica, hoodie brenda GAP sada slavi preporod.
Često su to trendovi koji izgledaju kao da nemaju smisla, koje nije lako nositi ili trendovi koji milenijalcima izazivaju pomešana osećanja.
Već neko vreme, Gap dukserice – one koje su svi nosili 90-ih – i dalje su veoma popularne zahvaljujući TikTok-u, gde su postovi sa oznakama #gaphoodies sada prikupili 8,3 miliona pregleda.
Primećeno je da sada sve više ljudi odlučuje da ponovo nosi udobnu i toplu duksericu sa GAP logom.
Razlog njihovog stalnog uticaja - osim faktora udobnosti - je element nostalgije. Nosimo ih iz istih razloga iz kojih gledamo reprize Prijatelja, to je umirujući podsetnik na vreme u našim životima koje nije bilo tako komplikovano.
Dakle, ako imate GAP duksericu u svom ormaru iz prošlosti, vreme je da je malo osvežite i nosite uz farmerke, mini suknje, kargo pantalone i čizme sa platformom. Ako je još uvek nemate, vrlo lako možete nabaviti novu ili potražiti u vintage prodavnicama.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“