Vodeći globalni fitness brend Reebok lansirao je nastavak kampanje "Write your legacy" i u sklopu nje predstavio nove siluete Classic Leather Legacy i Legacy 83. Ove patike, sada napravljene od 30 odsto recikliranog materijala, kreirane su sa idejom o održivoj budućnosti.
Ovom kampanjom brend nastoji da podstakne odgovornost u zajednici i pruži svoj doprinos podizanju svesti o važnosti održivosti i očuvanja okoline.
Classic Leather Legacy inspirisan je legendarnim modelima Aztec i Classic Leather, a ove sezone je nadograđen REcikliranim materijalima. I Legacy 83, kao savremeni model fokusiran na žene, naglašava važnost održivosti, koja se ogleda kroz reciklirani materijal na gornjištu patike. Ukratko, oba modela su inspirisana prošlošću, a stvorena za budućnost.
Slaveći zajednicu, pozitivne promene i različitosti, Reebok partneri na ovoj kampanji, tzv. "Classic Collaborators" su društveno angažovani pokreti iz celog sveta. The Kickback iz Sjedinjenih Američkih Država, RAHH iz Velike Britanije i Youngmin Kang iz Južne Koreje koriste svoj talenat i kreacije kako bi postavili temelje za izgradnju bolje budućnosti u svojim zajednicama. Zato su baš oni ti koji su zaslužni za novi izgled popularnih silueta. Iako se radi o pokretima koji delaju različito, njihova filozofija je ista - ne možeš promeniti ono što je bilo, ali možeš uticati na ono što dolazi.
The Kickback osnažuje mlade u severnoameričkim zajednicama, pretvarajući sport, umetnost i duh zajednice u projekte koji poboljšavaju mentalno i fizičko zdravlje dece. Nadaju se da će njihovo nasleđe srušiti niz barijera sa kojima se susreću deca iz zajednica u određenom nepovoljnom položaju, kao i da će time uspeti da deci pokažu svet za koji nisu znali ni da postoji. RAAH je osnovan kao lokalni pokret s globalnom vizijom: postići da se čuje glas mladih, ali i priče izbeglica i žrtava trgovine ljudima. Kroz različite projekte oni se bave temama poput ljudskih prava, verujući da samo zajedno možemo srušiti barijere koje nas razdvajaju i tako proširiti vidike. Youngmin Kang, pak, ističe da je smeće jedne osobe nasleđe druge osobe i želi razbiti postojeću stigmu oko otpada i recikliranja u Južnoj Koreji koristeći otpadne materijale za stvaranje lepih, jedinstvenih umetničkih dela.
Svima njima su bolji svet i pozitivne promene za buduće naraštaje najvažniji cilj. Upravo je to poruka koju Reebok želi da pošalje u svojoj kampanji "Write your legacy": ostavite trag, preduzmite nešto za bolju budućnost i za nasleđe koje će ostati budućim generacijama.
Pogledajte OVDE vesti koje smo izdvojili za vas
Koji si božićni film prema horoskopu? Zvezde znaju koje filmske priče će se dopasti baš vama
10 crvenih zastavica u vezi koje ne treba da ignorišete: U 2025. bežite od toksičnih odnosa i manipulatora
Najlepši je, a devojka ga varala sa šefom: Sada blista kraj one na čijeg bivšeg dečka žene padaju
Pinterest predviđa: Ovi modni trendovi dominiraće 2025. godinom, jedan baš niko nije očekivao
4 najopasnija dana u januaru 2025: Na ove datume svaki znak treba da obrati pažnju zbog brojnih neprijatnosti