Luksuzna modna kuća ,,Balenciaga” predstavila je potpuno uništenu kolekciju patika ,,Paris”, koje koštaju 625 dolara. Cipele izgledaju veoma jeftino i uništeno zbog čega su dospele na naslovnice svetskih medija.
Kolekcija sadrži 100 pari potpuno uništenih patika. One su dostupne za pretprodaju onlajn širom sveta.
Naravno, internet ima šta da kaže, a komentari nisu nimalo blagonakloni. Kako mnogi komentarišu, izgledaju kao da su „iskopane iz kontejnera“.
Mnogima nije bilo jasno zašto bi iko kupovao ovakve patike, a neki korisnici su istakli da ovo možemo napraviti i sami, kao i da su to najgore patike koje su videli.
„Bogati ljudi vole da izgledaju siromašno, ali samo zbog estetike”, naveo je jedan korisnik društvene mreže.
Kako ljudi komentarišu nove Balenciaga patike?
Nakon predstavljanja nove Balenciagine kolekcije, modna kuća Diet Prada na svom Instagram profilu je napisala: “Ove Balenciaga cipele mirišu?”
Luksuzna modna kuća napravila je pravi marketinški bum nakon što je objavila obuću koja izgleda kao serija slika mrtve prirode, a koje prikazuju „preterano iznošenu“ verziju patika kao deo svoje kampanje.
Objavljujući ovu mrtvu prirodu i zaista neprihvatljiv izgled patika, Balenciaga se podsmeva onima koji troše više novca nego razuma na nove patike.
Balenciaga ovde osporava status kvo modne industrije, lansirajući svoje blago ‘iznošene’ patike „Paris“ i to u želji da izazove nosioca da zaboravi „rotaciju“, te kupovinu novih modela i nosi ih dok se potpuno ne unište.
Kako luksuzni brend navodi, patike Paris će biti dostupne širom sveta preko njihove veb stranice. Na evropskom tržištu dostupne su od 9. maja.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“