Kada modni stručnjaci požele da budu drugačiji, a zapravo stvore najomražniji model, reakcije su neizostavni deo. Samim tim, tanka je linija između genijalnosti i bizarnosti, a modno stvaralaštvo dizajnerke Beate Karlsson upravo to dokazuje.
Tako je u debitantskoj kolekciji predstavila ultraširoke farmerke, jakne krojene po meri na kojima je pisalo "napravili smo samo 21 od ovih", a svi modeli izrađeni su od recikliranih materijala i ostataka.
Ipak, 3D štikle sa četiri prsta privukle su najveću pažnju. Ipak, na negativan način. Ovim cipelama grozio se ceo svet, modni fanatici bili su šokirani i zgroženi, a tek nekolicina oduševljena.
Nakon pandemije virusa korona, proveli smo vreme kod kuće više nego što smo mogli da zamislimo. Beate Karlsson nije mogla da zamisli povratak svakodnevnog stila - običnih farmerica i majice kratkih rukava, već je morala da donese nešto potpuno neočekivano i nesvakidašnje.
- Kao dizajner, osećam se kao da mi je najveći zadatak da pružim novu ili nekako bolju perspektivu. Zbog ovih snažnih reakcija imam osećaj da sam otišla u pravom smeru, a čizme će nositi samo onaj ko ima petlju - kaže Karlssoova.
Neki kažu da je loša reklama - dobra reklama. Ne čudi nas ako se ova dizajnerka vodila tom mantrom, jer je najružnijim čizmama uspela da istakne sebe u modnom svetu.
Ova dizajnerka lansirala se u modni svet 2019. godine nakon silikonskog šortsa koji je predstavljao imitaciju zadnjice Kim Kardašijan, dok je trenutno najkontroverzniji komad par tzv. krvavih čizama koje su produžetak 3D štampanog oblika kandži.